در سومین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی:

1330 بسته معیشتی کمک مومنانه بین نیازمندان گچساران توزیع شد

در سومین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه ناحیه مقاومت بسیج گچساران با همکاری ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) و گروه های جهادی یک هزار و 330 بسته معیشتی در این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۴۶۴۰۹
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در خصوص سومین مرحله از این رزمایش گفت: پیرو تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز نیمه شعبان مبنی بر رزمایش کمک مومنانه، تاکنون 6 هزار و 150 بسته معیشتی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان بین نیازمندان توزیع شده است.

نورایی نسب درادامه تصریح کرد: این بسته های معیشتی شامل برنج، گوشت مرغ ، روغن ، رب گوجه ، ماکارونی و حبوبات است که در مراحل بعدی نیز تمامی نیازمندان و جامعه هدف شناسایی شده شهرستان که هفت هزارو 500 نفر هستند، تحت پوشش این بسته های حمایتی قرار خواهند گرفت.

وی بیان کرد: طرح کمک مومنانه به منظور کمک به اقشار آسیب‌پذیر اقتصادی ناشی از ویروس کرونا و نیازمندان این شهرستان با مشارکت بسیج ناحیه گچساران، موسسات خیریه،موکب های اربعین،هیات های مذهبی و گروه های جهادی از نیمه شعبان در این شهرستان کلید خورد که همچنان توسط ناحیه مقاومت بسیج گچساران ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات