اساسی ترین یادگار امام خمینی (ره) ولایت فقیه است

خبرگزاری بسیج: امام خمینی (ره) در زندگانی پر فروغ سیاسی ، فقهی ، علمی و اجتماعی خود منشأ تحول و حرکت بزرگ و تاریخی در ایران معاصر و فراتر از مرز های ایران اسلامی و قرن بیستم شد.
کد خبر: ۹۲۴۶۴۴۳
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مسئول دفتر  نمایندگی ولی فقیه سپاه قرچک در آستانه  سالگرد امام خمینی (ره) در یاد داشتی اظهار کرد: سی و یک سال از ارتحال شخصیتی از تبار مجاهدان ، عالمان ربانی و بیدار دینی ، عارفان حقیقی ، موسای زمان که آوازه آن پس از چهل و یک سال الگویی برای آزادمردان و مستضعفان جهان است میگذرد، انسانی که در زندگانی پر فروغ سیاسی ، فقهی ، علمی و اجتماعی خود منشأ تحول و حرکت بزرگ و تاریخی در ایران معاصر و فراتر از مرز های ایران اسلامی و قرن بیستم شد.

 عبدالله پور افزود : مکتب بزرگ امام خمینی(ره) مکتبی است که مردان بزرگی همچون شهید بهشتی،شهید مصطفی چمران،شهید مرتضی مطهری،شهیدمفتح،شهید رجایی،شهیدباهنر،شهید آوینی،شهید صیاد شیرازی،شهید ستاری وسرداردلها وشهید بدون مرز شهید سرافراز قاسم سلیمانی رادردرون خود پرورش داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قرچک تاکید کرد: حضرت امام خمینی (ره) نقش بسیج مردمی را  به بارنشاندن انقلاب اسلامی و استمرار و پیشرفت و تعالی ایران اسلامی بسیار اثرگذار و مهم می دانستند  و معتقد به نظامی بودند که علاوه بر اسلامی بودن مردمی بودن و جمهوریت آن را لازم می دانستند و به فرموده ایشان: جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد.

وی در ادامه عنوان کرد : امام راحل جایگاه مردم را آن گونه ارزشمند و مهم می دانست که همه مسئولان را به خدمت به مردم وفادار سفارش می کرد و خود را هم یک خدمتگزار برای می دانستند.

حسین عبدالله پور با بیان این که مهم ترین و اساسی ترین یادگار امام خمینی (ره) ولایت فقیه است گفت: امام(ره) ولایت فقیه را مسیری برای هدایت و رهبری جامعه به سوی پیشرفت و رستگاری می دانست ، ولایت فقیه نماد اسلامیت نظام جمهوری اسلامی ایران و قطب نمای حرکت نظام اسلامی در مسیر اسلام ناب محمدی است به فرموده امام خمینی (ره)ولایت فقیه هدیه ای از خداوند متعال است که کشورمان را در طول چهل و یک سال انقلاب از گزند توطئه های دشمنان نجات داده است.

وی تصریح کرد : از مسائل مهم و اصولی مکتب امام خمینی(ره) دشمن ستیزی و استکبار ستیزی ایشان است که در طول دوران مبارزات قبل از انقلاب و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی رهبری انقلاب پس از استقرار و پیروزی جمهوری اسلامی ایران شاهد بودیم و با ادامه رهبری انقلاب توسط شاگرد مکتب امام راحل حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)با تاکید بیشتر این مبارزه ادامه دارد.

ارسال نظرات