خبرهای داغ:
بسیج دانشجویی دانشکده فنی قم به مناسبت اتفاقات و تظاهرات اخیر آمریکا و محکوم کردن نژاد خشونت پلیس آمریکا نسبت به سیاه پوستان بیانیه‌ای را صادر کرد
کد خبر: ۹۲۴۶۴۶۴
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،متن بیانیه به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم
دولت‌های غربی و استعمار گر علی الخصوص آمریکا در طی سالیان متمادی رفتار‌های خشونت آمیز متعددی را با همنوعان رنگین پوست انجام دادند.

از جمله قتل عام و نسل کشی سرخپوستان و نظام ظالمانه برده داری سیاه پوستان.

در طول سالیان اخیر نیز همنوعان رنگین پوست ما در آمریکا همواره مورد آزار و خشونت وحشیانه پلیس آمریکا وعده‌ای از نژاد پرستان افراطی قرار می‌گرفتند؛ و دولت آمریکا نیز بدون هیچ واکنشی بر این اقدامات غیر انسانی سرپوش می‌گذاشت.

متاسفانه هنوز هم این رفتار وحشیانه ادامه دارد و همانند کودکان مظلوم فلسطین که زیر چکمه‌های رژیم صهیونیستی جان می‌دهند، در این باره نیز شاهد سکوت جامعه جهانی هستیم.

رویکرد نژادپرستانه و فاشیستی که منجر به درگذشت جورج فلوید در شهر مینیاپولیس آمریکا در اثر شکنجه شد، نه تنها همه ما را غمگین کرده، بلکه به عنوان یکی از دردناکترین مظاهر نظم ناعادلانه در سراسر جهان و همچنین نمایانگر روند رو به افول و فروپاشی نظام سلطه گر آمریکا می‌باشد.


همه‌ی ما فارغ از نژاد، زبان، رنگ، دین و مذهب، انسان هستیم و اگر ندای مظلومی در سرتاسر جهان شنیده شود وظیفه انسانی همه ما ایجاب می‌کند که این ندا را بدون پاسخ نگذاریم، بنابرین ما مردم مسلمان و نوع دوست ایران در دفاع از حقوق همه بشریت از جمله رنگین پوستان مظلوم آمریکا، اقدامات وحشیانه پلیس آمریکا را محکوم می‌کنیم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها