به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی (ره):
در این بیانیه آمده است: چهاردهم خرداد یادآور به سوگ نشستن ملت عزیز ایران در غم فراق بنیانگذار جمهوری اسلامی و همچنین آغاز قیام ملتی مومن و انقلابی در ۱۵ خرداد ۱۳۵۲ در دفاع از ارزش‌های اسلامی است که به رهبری حضرت امام خمینی، حماسه‌ای تاریخی رقم زدند تا ارزش‌های ناب اسلام محمدی ماندگار و جاودان باشد.
کد خبر: ۹۲۴۶۴۶۶
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از خاتم،  حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) مروست به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی (ره) بیانیه ای صادر نمود. متن بیانیه به شرح زیر است: 
بسمه تعالی
چهاردهم خرداد یادآور به سوگ نشستن ملت عزیز ایران در غم فراق بنیانگذار جمهوری اسلامی و همچنین آغاز قیام ملتی مومن و انقلابی در ۱۵ خرداد ۱۳۵۲ در دفاع از ارزش‌های اسلامی است که به رهبری حضرت امام خمینی، حماسه‌ای تاریخی رقم زدند تا ارزش‌های ناب اسلام محمدی ماندگار و جاودان باشد.

حضرت امام، رهبری آزاده و عالمی شایسته از تبار عالمان شجاع و استکبارستیزی بود که با توکل و ایمان به خدا و پشتوانه و حمایت عظیم مردمی، شکوه، عزت، استقلال و آزادی را برای کشور و ملت بزرگ ایران به ارمغان آورد.

هرچند به سبب بیماری کرونا امسال برگزاری این مراسم باشکوه را نداریم، اما باردیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام و گرامیداداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد، از درگاه خداوند قادر متعال، عزت و اقتدار نظام و ملت بزرگ ایران را در سایه‌سار عنایات حضرت، ولی عصر (عج) تحت زعامت مقام معظم رهبری مسالت دارم.
(حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام _مروست)
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات