مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بعد از ائمه اطهار(ع) امام خمینی(ره) احیاگر مکتب معنویت در جهان بودند.
کد خبر: ۹۲۴۶۴۹۰
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶

امام خمینی احیاگر مکتب معنویت در جهان بود

سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد در گفتگو خبرنگار خبرگزاری بسیج در اردبیل ، با بیان این‌که حضرت امام خمینی (ره) احیاگر مکتب معنویت در جهان بودند عنوان کرد: بعد از ائمه اطهار (ع) مکتب معنویت در عصر معاصر توسط اندیشه‌های ناب اسلام امام راحل با شکل‌گیری انقلاب اسلامی و اشاعه آن به جهانیان عرضه شد.

وی افزود: در بحث مبارزه با بیماری سخت کرونا که دنیا را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرد، در ایران و سایر کشورهایی که فرهنگ معنویت و ایثار وجود داشت مدیریت مقابله با این بیماری و تأمین ملزومات بهداشتی به خوبی انجام شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: حضرت امام خمینی پایه‌گذار تمامی این حرکات معنوی و روحیه استکبار ستیزی در جهان هستند که امروزه در هر جای کشور این روحیه ایثار و فداکاری و انقلابی سخت‌ترین مشکلات را در گرو همدلی و اتحاد رفع می‌کند.

سرهنگ پیرجاهد اندیشه‌های امام را برای مسئولین و مدیران به عنوان نقشه راه دانسته و بیان کرد: امروزه باید روحیه نصیحت پذیری و انتقاد پذیری در مسئولین بالا رود چرا که امام راحل با تواضع و خشوعی که دارا بودند حتی به دانش آموزان نیز می‌گفتند که مرا نصیحت کنید.

وی کادر سازی امام برای آینده را به عنوان الگویی جهت پیشبرد کارهای انقلابی در عصر امروز عنوان کرد و افزود: کادر سازی قوی امام در دوران انقلاب باعث شد تا ما امروز از وجود مقام معظم رهبری به عنوان پرچمدار انقلاب بهره‌مند شویم و این کارد سازی در مقیاس کوچک‌تر می‌تواند در تمام ادارات و ارگان‌ها با جذب نیروهای انقلابی شکل گرفته و به پیشرفت نظام و انقلاب کمک مضاعف کند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به اهمیت جایگاه مساجد از منظر امام اشاره کرده و گفت: در سنوات گذشته هر موقع از اهمیت مساجد غافل شده‌ایم آسیب‌های آن را به وضوح مشاهده کرده‌ایم.

سرهنگ پیرجاهد افزود: در جهت عمل به منویات امام راحل باید رجوع به گذشته کنیم تا با احیای مساجد به عنوان سنگر اسلام بتوانیم بسیاری از معضلات و ناهنجاری‌های جامعه را کاهش دهیم.

ارسال نظرات