مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در گفت و گو با«بسیج»:

فریاد تکبیر معترضان آمریکایی نشان دهنده تفکر ضد استبدادی و استعماری امام راحل است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در واکنش به حوادث نژاد پرستی و سرکوب رنگین پوستان در آمریکا افزود: اگر امروز شاهد هستیم که در کنار کاخ سفید فریاد الله اکبر بلند می‌شود این صدای مظلومیت امام راحل بود که فرمودند: باید به دنیا اعلام کرد برای مبارزه  با استبداد و استکبار قیام کنند.
کد خبر: ۹۲۴۶۵۲۷
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در رامسر، ضمن گرامیداشت سالروز رحلت امام عظیم الشان و نیز گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد که همزمان شده با سالروز شهادت شهدای دالخانی رامسر، گفت:‌امروز ایران اسلامی به همت تلاش‌های خالصانه امام راحل کانون توجه جهانیان شده است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در واکنش به حوادث نژاد پرستی و سرکوب رنگین پوستان در آمریکا افزود: اگر امروز شاهد هستیم که در کنار کاخ سفید فریاد الله اکبر بلند می‌شود این صدای مظلومیت امام راحل بود که ‌فرمودند: باید به دنیا اعلام کرد برای مبارزه  با استبداد و استکبار قیام کنند.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه اضافه کرد:‌امروزه ایران اسلامی یک کشور مقتدر با ایمان و با صلابت دربرابر دشمنان مستکبر عالم است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به قدرت ایران اسلامی یادآور شد:این قدرت به برکت همت امام راحل بود که توانست ملت‌ها را در برابر استکبار متحد کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار