خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از کلنگ زنی پروژه احداث خانه محروم در شهرستان هندیجان با تلاش ناحیه سپاه و گروه های جهادی بسیج در راستای خدمات رسانی جهادی و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در رفع مشکلات و کمک به قشرهای نیازمند خبرداد .
کد خبر: ۹۲۴۶۵۴۳
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب در شامگاه پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: پس از پیگیری و شناسایی خانواده های نیازمند و محروم ، کارهای جهادی برای ساخت و تعمیر و مرمت خانه های محرومین و توزیع بسته های معیشتی با رعایت پروتکل بهداشتی در حال اجرا هستند که در آینده نزدیک به بهر ه برداری خواهند رسید .

 وی افراد: با تلاش گروه های جهادی بسیج پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان هندیجان و ناحیه سپاه ، یک خانه محروم کار کلنگ زنی برای ساخت آن در یکی از مناطق محروم هندیجان شروع شده که انشالله به زودی به اتمام خواهد رسید که با توکل بر خدا کارهای محرومیت زدایی با جدیت تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

وی بابیان توزیع بسته های معیشتی در هندیجان گفت: در راستای خدمات رسانی شایسته به محرومین، تعدادی بسته های معیشتی در قالب کمک مومنانه با همکاری تاثیرگذار گروه های جهادی بسیج در میان نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا شهری و روستایی هندیجان انجام گرفته و در روز های آینده ادامه خواهد داشت.

 

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : با همکاری خوب گروه های جهادی بسیج پایگاه های مقاومت بسیج، کار های مفیدی در فضای مجازی با موضوع معرفی شخصیتی امام راحل و مسابقات فرهنگی متنوعی را انجام داده اند که در هندیجان در میان آحاد مردم مورد استقبال قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به توزیع بسته های معیشتی در چندین مرحله با تلاش های گروه های جهادی بسیج هندیجان بیان کرد : گروه های جهادی بسیج با تلاش بی نظیر خود برای کمک به محرومین در شش مرحله توزیع بسته های معیشتی انجام دادند و حتی کارهای ضدعفونی بصورت هماهنگ شده را در دستور کار خود قرار دادند که به شایستگی اجرایی شده است و همچنان ادامه دارد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها