جانشین نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد

مسیر روحیه استکبار ستیزی بهترین یادگار امام برای ما است

جانشین نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان گفت: خطی که باقی می‌ماند و مردم را نجات میدهد و امروز همه مردم به دنیا به آن رسیده و می‌فهمند همین خط امام و راه امام و روش امام است.
کد خبر: ۹۲۴۶۵۶۲
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
حجت الاسلام و المسلمین احمدراهداری، جانشین نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان گفت: یکی از نکته‌های مهم و تاریخ اسلام ما چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه است هر دو روز برای ما مهم و عزیز است.
 
وی با اشاره به این مطلب که ۱۴ خرداد و ایام ارتحال حضرت امام (ره) و هم پانزده خرداد که نقطه آغاز و شروع انقلاب اسلامی ما بود که عزت را برای ملت شریف  ایران  به ارمغان آورد و کشور ایران را ام القرا مستضعفان عالم و دنیا قرار داد .
 
حجت الاسلام راهداری بیان کرد: حضرت امام در این روز در ظاهر از میان مردم رفتند و حضور فیزیکی و جسمانی ایشان در میان مردم دیگر نبود، اما راه امام فکرِ امام و اندیشه امام نهادینه شد.
 
راهداری با تاکید بر این مطلب که هر زمانی که نامی از انقلاب اسلامی ایران برده می‌شود ناخودآگاه به ذهن انسان اسم امام ،حرکت امام،  ۲۲ بهمن ۱۲ بهمن خود به خود به ذهن متبادر می‌شود، تصریک کرد: اگر امروز انقلاب ما در دنیا بهتر از خورشید می‌درخشد این فکر امام است این راه امام است این روش امام است که یادگار برای ما گذاشت و ما هم تا روزی که این خط و این مسیر را به رهبری فرزند امام مقام معظم رهبری که به زیبایی این مسیر را رهبری می‌کند ما در این خط باشیم برای همه مردم دنیا و مستضعفان الگو خواهیم بود.
 
جانشین نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان گفت: بهترین یادگاری که حضرت امام در ایام ۱۴ خرداد و ۱۵ خرداد یادآور آن فکر است همان مسیر روحیه استکبار ستیزی اش است که این را به ملت شریف ایران و دنیا یاد داد و امروز الحمدالله در این ایام می‌بینیم همانطور که شرق را خود امام وعده داده من می‌بینم که باید موزه‌ها خط کمونیست و کمونیست را باید پیدا کنیم.
 
این مسئول تصریح کرد: امروز ما می‌بینیم که امپریالیسم دارد می‌شکند و صدای استخوان‌ها و شکستن امپریالیسم رو ما از آمریکا و جا‌های دیگر به گوش واقعا می‌شنویم و آن خطی که باقی می‌ماند و مردم را نجات میدهد و امروز همه مردم به دنیا به آن رسیده و می‌فهمند همین خط امام و راه امام و روش امام است
ارسال نظرات
آخرین اخبار