معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: یکی از علل اصلی آسیب‌های اجتماعی در منطقه فقر و بیکاری می باشد، معیشت و اشتغال خیلی از ناهنجاریها و آسیب های اجتماعی را در جامعه مرتفع می کند که باید مسئولین نسبت به این دو مسئله مطالبات حوزه ایرانشهر ار بالا دست مطالبه کنند.
کد خبر: ۹۲۴۶۵۶۵
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
سروان پاسدارمسعود نورا، معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از ایرانشهر گفت: در راستای آسیب‌های اجتماعی بمناسبت گرامیداشت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی تعداد 30 بسته معیشتی در بین اقشار آسیب پذیر حاشیه شهر ایرانشهر توزیع شد.
 
وی افزود: یکی از علل اصلی آسیب‌های اجتماعی در منطقه فقر و بیکاری می باشد، معیشت و اشتغال خیلی از ناهنجاریها و آسیب های اجتماعی را در جامعه مرتفع می کند که باید مسئولین نسبت به این دو مسئله مطالبات حوزه ایرانشهر ار بالا دست مطالبه کنند.
 
سروان نورا بیان کرد: تلاش می کنم انشاالله با همت و تلاش گروههای جهادی در مناطق آسیب پذیر کمکهای معیشتی که در توان مجموعه سپاه و بسبج باشد را ادامه دهیم که دغدغه معاونت اجتماعی سپاه  رسیدگی و حل مشکلات قشر آسیب پذیر جامعه است.
ارسال نظرات