امام جمعه بروجرد گفت: امام خمینی (ره) یک انسان عارف و عالم ربانی بود که با توکل بر خدا، تاسی از پیامبران و ایستادگی و شجاعت توانست انقلابی عظیم را در تاریخ رقم بزند.
کد خبر: ۹۲۴۶۵۶۹
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام سید علی حسینی شامگاه چهارشنبه در آیین بزرگداشت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) که در مسجد امام(ره) بروجرد برگزار شد افزود: تمام حرکات، رفتار و سخنان معمار کبیر انقلاب خدایی بود و با درایت لازم و تفکر نابی که داشتند با شجاعت و مقاومت برای ایجاد انقلابی جدید اقدام کردند.

 

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با توکل به خدا و قاطعیت تمام در مقابل ظلم و ستم طاغوتیان ایستاد و انقلاب را به پیروزی رساند اظهار داشت: ایشان با اقتدار اجازه نداد نهال نوپای انقلاب به دست  دشمنان ایران اسلامی شکسته شود.

 

امام جمعه بروجرد گفت: امام(ره) در همه زمینه های سیاسی، اجتماعی، علمی، فرهنگی و نظامی آگاهی داشت و علم ایشان باعث شد ملت ایران به پیروزی برسد.

 

حجت الاسلام حسینی افزود: امروز رهبر معظم انقلاب همان سیره و روش امام را در پیش گرفته و با شجاعت و درایت کشتی انقلاب را به پیش می برد.

 

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب خلف صالح امام هستند و تاکنون اجازه نداده اند دشمنان این آب و خاک به ملت ایران ضربه وارد کنند.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به اوضاع وخیم آمریکا و ابرقدرتهای جهانی گفت: آمریکا امروز اوضاع مناسبی ندارد و ملت این کشور به خوبی می دانند که دولت آنان توانایی اداره کشورشان را ندارد و به همین منظور به خیابانها ریخته اند.

 

حجت الاسلام حسینی افزود: دولت آمریکا در ابتدای شیوع ویروس کرونا می خواست به ملت ایران کمک کند اما امروز با گذشت زمان جهانیان دریافتند که آمریکا توان رسیدگی به بیماران کشور خودش را هم ندارد.

 

وی عملکرد خوب مسئوولان بهداشتی و درمانی را مثبت ارزیابی کرد و  اظهار داشت: به لطف کادر درمان در مواجهه با ویروس کرونا خوب عمل کرده و تاکنون سربلند بیرون آمده اند.

 

وی با اشاره به رعایت بهتر و بیشتر پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان گفت: مردم باید به دستورالعملهای ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا را بیش از پیش توجه کنندو تا زمان اعلام به آنها محدودیت های بهداشتی را ترک نکنند.

 

امام جمعه بروجرد ضمن طلب مغفرت برای کسانی که در این مدت به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند گفت: این عزیزان مرگ مظلومانه ای داشتند زیرا هیچ مراسم و مجلس ختمی برای آنان برپا نشده اما مرگ آنان دارای فظیلت است زیرا غریبانه و مظلومانه دست از دنیا کشیده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات