رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد:

قیام 15 خرداد بساط ظلم و طاغوت را با فریاد آزادی خواهی ملت بزرگ ایران در هم پیچید

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد: قیام حق‌طلبانه ١۵ خرداد نیز مطلع حرکتی در تاریخ این مرز و بوم شد تا وجدان‌های آزادیخواه را بیش از پیش بیدار و بساط ظلم و جور طاغوت را با فریاد آزادی‌خواهی ملت بزرگ ایران در هم پیچید.
کد خبر: ۹۲۴۶۶۰۰
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی درگفتگوی اختصاصی با بسیج با گرامی داشت یاد و خاطره امام امت و شهدای ۱۵ خرداد اظهارداشت: حفظ آرمان‌ها و اندیشه‌های والای انقلاب اسلامی که برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است از تأکیدات ویژه حضرت امام خمینی (ره) بود که برای همیشه تاریخ باید حفظ و مراقبت شود.
وی سیره و منش امام راحل را چراغ راه انقلاب و نجات دهنده کشور از نیرنگ دشمنان و استعمارگران دانست و افزود: این امام خمینی بود که با روحیه انقلابی و بهره گیری از آموزه‌های ناب اسلام توانست ملت را از چنگ طاغوت و طاغوتیان رهایی داده و هویت ایرانی، اسلامی را به جوانان بازگرداند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با بیان اینکه امروز راه و مکتب امام (ره) الگوی بسیاری از آزادی‌خواهان جهان است افزود: معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی تحول عظیمی در حوزه تمدن نوین اسلامی داشتند و امروز راه و مکتب امام (ره) الگوی بسیاری از آزادی‌خواهان جهان است.
امام جمعه بهاباد انقلاب اسلامی را معجزه امام خمینی (ره) دانست و خاطرنشان کرد: اندیشه‌های متعالی حضرت امام خمینی (ره) عامل پیروزی‌های انقلاب اسلامی و جهانی شدن انقلاب اسلامی است و امروز هم جمهوری اسلامی با هدایت‌های خلف صالح حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری مسیر پیشرفت و توسعه را با سرعت می‌پیماید و گفتمان مقاومت و پایداری جمهوری اسلامی امروز در سطح جهان است.
علی اکبر ابراهیمی بشکانی با گرامی داشت یاد وخاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد خاطرنشان کرد: ۱۵ خرداد هیچ گاه از صفحه تاریخ ایران محو نخواهد شد، ۱۵ خرداد آغازی بود برای کاری بزرگ و آن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بود.
وی تصریح کرد: قیام حق‌طلبانه ١۵ خرداد نیز مطلع حرکتی در تاریخ این مرز و بوم شد تا وجدان‌های آزادیخواه را بیش از پیش بیدار و بساط ظلم و جور طاغوت را با فریاد آزادی‌خواهی ملت بزرگ ایران در هم پیچید.
امام جمعه بهاباد درادامه تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی را به اوج عظمت و شکوه و همچنین ملت مسلمان ایران را به عزت و سعادت و مسیر حق و حقیقت راهنمایی نمود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار