خبرهای داغ:
مدیر شهرک صنعتی مراغه:

ایجاد هشت طرح صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی مراغه

مدیر شهرک صنعتی مراغه از ایجاد هشت طرح صنعتی و تولیدی با سرمایه‌گذاری ۳۹۳ میلیارد تومانی در این شهرک خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۶۶۱۵
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا خیری فام افزود: با راه اندازی این واحد‌ها برای ۷۴۵ نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی فراهم خواهد شد.

وی گفت: یک شرکت بزرگ تولید کننده تبلت و موبایل با ۸۰ میلیاردتومان سرمایه گذاری و اشتغالزایی برای ۱۵۰ نفر در مرحله پایانی نصب ماشین آلات در این شهرک است و به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

خیری فام افزود: یک واحد تولیدکننده صنایع غذایی نیز با ۳۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ۱۰۰ نفر اشتغالزایی در مرحله نصب ماشین آلات قرار دارد و سوله‌های شرکت کاشی و لوازم تزیینی با ۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغالزایی برای ۳۰ نفر در حال ساخت است.

مدیر شهرک صنعتی مراغه به دیگر طرح‌های سرمایه گذاری جذب شده اشاره کرد و گفت: دو شرکت فعال در زمینه دوخت و بافت هم با سرمایه گذاری ۹ میلیارد تومان برای ۷۵ نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.

او ادامه داد: مرحله دوم توسعه مجتمع نساجی با ۳۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و زمینه ایجاد اشتغال برای ۸۰ نفر و یک شرکت ذوب آهن با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیاردتومان و اشتغال ۲۵۰ نفری در این شهرک فعالیت خود را امسال آغاز خواهند کرد.

به گفته خیری قام در سال گذشته ۳.۵ هکتار از زمین‌های صنعتی در شهرک صنعتی مراغه به سرمایه گذاران برای احداث واحد‌های صنعتی واگذار شده است.

اوافزود: قطعات راکد فسخ شده سال ۹۸ در شهرک صنعتی مراغه ۸ قطعه به میزان ۲.۵ هکتار است.

مدیر شهرک صنعتی مراغه خاطرنشان کرد: در سال گذشته برای توسعه زیرساخت‌های این شهرک ۲ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومانی هزینه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها