خدمات جامع سلامت بهداشت چغادک متوقف شد

رئیس مرکز شبکه بهداشت شهرستان بوشهر گفت: تا اطلاع ثانوی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا به صورت موقت خدمات بهداشتی درمانی در مرکز خدمات جامع سلامت چغادک متوقف شده است.
کد خبر: ۹۲۴۶۶۲۱
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: به اطلاع عموم همشهریان محترم می‌رسانیم به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ارائه خدمات بهداشتی درمانی در مرکز خدمات جامع سلامت چغادک تا اطلاع ثانوی متوقف شد.

مهندس حسن فخرایی به روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با مثبت شدن آزمایش تعدادی از همکاران ما در مرکز خدمات جامع سلامت شهر چغادک و با توجه به اهمیت حفظ سلامت مراجعین تصمیم به توقف ارایه خدمات این مرکز گرفته شد.

وی با بیان اینکه تعطیلی مرکز خدمات جامع سلامت شهر چغادک برای اطمینان از سلامت سایر شاغلین در این مرکز صورت گرفته است افزود: با توجه به حجم بالای مراجعات مردم به این مرکز و اهمیت حفظ سلامت شاغلین و مراجعین، مرکز خدمات جامع سلامت شهر چغادک تا اطمینان از سلامت همه شاغلین آن تعطیل است.

فخرایی خاطرنشان کرد: عموم مراجعین به این مرکز می‌توانند برای دریافت خدمات به یکی مراکز خدمات جامع سلامت سطح شهرستان بوشهر مراجعه کنند.

پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار