محقق زاده گفت:  نیروی ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه به استعداد یک گردان امنیتی و دو گردان بیت المقدس به جهت اطفا ی حریق در منطقه اعزام شدند که از این رو روزانه حدود 150 نفر در منطقه حافظت شده خائیز به اطفا حریق پرداختند.
کد خبر: ۹۲۴۶۶۶۴
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, سرهنگ پاسدار  سید حمزه محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت کهگیلویه با اشاره به آتش سوزی منطقه حفاظت شده خائیز و نقش بسیج در اطفای حریق اظهار کرد: طبق ماموریت ذاتی بسیج برای کمک در همه عرصه ها و با توجه به تجارب گذشته این نیرو در عملیات های مختلف در گذشته همراه با مردم محلی در اولین ساعات از آتش سوزی در خائیز به منطقه اعزام شدیم.

محقق زاده گفت:  نیروی مقاومت بسیج کهگیلویه به استعداد یک گردان امنیتی و دو گردان بیت المقدس به جهت اطفا ی حریق در منطقه اعزام شدند که از این رو روزانه حدود 150 نفر در منطقه حافظت شده خائیز به اطفا حریق پرداختند.

 وی با تشکر و قدردانی از زحمات بسیجیان کهگیلویه و مردم محلی در این عملیات بزرگ که با دست خالی به مقابله با این حجم از آتش سوزی رفتند، این نکته را یادآور شدند که این آتش سوزی آخرین حادثه در این شهرستان نخواهد بود و احتمالا در آینده درچار این گونه حوادث بشویم پس باید مسئولان مربوطه با آینده نگری و تامین تجهیزات مناسب از عواقب مخرب این گونه حوادث جلوگیری کنند.

گفتنی است ، در آتش سوزی اخیر کوه خائیز حدود 40 هکتار مرتع و جنگل در آتش سوخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات