خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه غدیر تبریز:

تحریم نیروی انتظامی نشانگر انقلابی و ولایی بودن آن است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه غدیر تبریز اظهار داشت: تحریم پلیس نشان داد این نیرو روی خط ولایت‌فقیه بوده و در صراط اصول انقلاب اسلامی قدم برمی‌دارد و این برای دشمنان ما بسیار سنگین بوده و خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۴۶۶۷۳
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام رحیم علی طالعی در دیدار با  کائر نیروی انتظامی تبریز با تقبیح شیطنت شیطان بزرگ در تحریم عزیزان نیروی انتظامی اظهار کرد: ما در کنار پلیس هستیم و این تحریم نشان داد که شما روی خط ولایت‌فقیه هستید و در صراط اصول انقلاب اسلامی قدم برمی‌دارید و این برای دشمنان ما بسیار سنگین بوده و خواهد بود.

فرمانده سپاه غدیر تبریز نیز در این دیدار ضمن همسنگر خواندن نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نیروهای خدوم انتظامی در صحنه های نظم و امنیت، گفت: این تحریم‌های احمقانه، هیچگاه در اراده ما برای همکاری با پلیس، تزلزلی به وجود نخواهد آورد.

 عبدالله شادی افزود: تحریم‌ها باعث شد دل‌های نیروهای نظامی و انتظامی به همدیگر نزدیک‌تر شده و زحمات و مجاهدت‌های رزمندگان ناجا در منظر نظر دنیا قرار گیرد.

وی گفت: ما باید بدانیم که در مقابل ابرقدرت‌های دنیا قد علم کرده‌ایم و این نشان از رشد ماست و اینکه دشمن زبون در میدان مبارزه به گوشه رینگ رانده شده و افول استکبار جهانی ناشی از ظهور انقلاب اسلامی ایران بوده است.

فرمانده سپاه تبریز ادامه داد: این انقلاب دارای اهمیت بین‌المللی و جهانی است و با صدور انقلاب، رفته‌رفته به تعداد ممالک ضد استکباری در سرتاسر جهان افزوده می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها