خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان:

مسیر عملی دوستی با امام خمینی (ره) شناخت اندیشه و راه ایشان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان با بیان اینکه امروز هیچ کس جز اندیشه و خط امام نزدیک تر به ایشان نیست، گفت: راه دوستی و جبران زحمات امام راحل شناخت راه و اندیشه ایشان، جلوگیری از انحراف از این راه و جامه عمل پوشاندن به آن است .
کد خبر: ۹۲۴۶۷۲۱
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی سرهنگ علی فرخنده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان در مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد که در جوار شهدای خوشنام شهر سرایان برگزار شد، گفت: از امام راحل می توان به عنوان ابرمردی یاد کرد که با عصای مسیحایی خود ملت ایران را از نیل حادثه ها عبور داد و با آغاز قیامش ستون کاخ‌های فرعونیان را به لرزه آورده، به ملت ایران عزت، به مسلمانان جهان جرات و به اسلام ناب محمدی حیات بخشید.

وی اظهار داشت: امروز هیچ کس جز اندیشه و خط امام خمینی (ره) نزدیک‌تر به ایشان نیست و راه اهمیت و جبران زحمات امام راحل، شناخت راه و خط ایشان، جلوگیری از انحراف  از این راه و اندیشه و جامه عمل پوشاندن به آن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان گفت: امام از طریق توجه به عقلانیت و فهم دین برای اداره جامعه اثبات کرد، با دین مسائل فردی و اجتماعی را می توان به راحتی حل کرد و هر زمان مشکلات در جامعه پر رنگ شد، آنجایی است که از دین فاصله گرفتیم.

 وی ادامه داد: نفی اسلام آمریکایی و اثبات اسلام ناب محمدی، اعتماد قلبی به نصرت الهی، مقاومت و ایستادگی محکم در مقابل استکبار، اتکای امام به مردم و توان جوانان، آرمان خواهی واقع گرایانه از جمله شاخصه های امام خمینی(ره) بود.

 گفتنی است این مراسم با حضور فرماندار، امام جمعه، جمعی از مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور سرایان، فرماندهان نظامی، انتظامی و بسیجیان  با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری شامل مداحی، قرائت سرود به یاد امام راحل و شهدای گلگون کفن ۱۵ خرداد برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها