خبرهای داغ:
امام جمعه دهاقان گفت:کرونا هیمنه همه ابرقدرت ها را در هم شکست و همه نظام های سیاسی و اجتماعی دنیا را درگیر خود کرد.
کد خبر: ۹۲۴۶۷۴۶
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان : حجت الاسلام اصغر رضوانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دهاقان، با اشاره به شیوع ویروس منحوس دنیا که دنیا را درگیر خود کرده است، ضمن تشکر از نظام سلامت و مردم بیان داشت: ما از دیگر نقاط جهان که بسیار مدعی بوده اند، در بحث کنترل و مهار این بیماری موفق تر بوده ایم.

وی ادامه داد: ویروس کرونا تحولات بسیاری را در جهان ایجاد کرد که باید آن‌ها را به فال نیک گرفت.

امام جمعه دهاقان گفت: جهان قبل از شیوع ویروس کرونا یک جور بود و بعد از آن جور دیگری خواهد شد.

حجت الاسلام رضوانی بیان داشت: کرونا هیمنه همه ابرقدرتها را در همه شکست و همه نظام‌های سیاسی و اجتماعی دنیا را در گیر خود کرد.

وی افزود: کشورهایی که در تمامی عرصه‌های اقتصادی، نظامی و غیره ابر قدرت بودند در برابر این ویروس ناتوان شدند.

امام جمعه دهاقان بیان داشت: شیوع این ویروس به انسان‌ها فهماند توان مقابله با یک ویروس بسیار کوچک را هم ندارند و آن ویروس می‌تواند ما را از پای در می‌آورد.

حجت الاسلام رضوانی همچنین گفت: شیوع این بیماری به ما نشان داد هر چقدر هم پیشرفت کرده باشیم، مانند یک کودک دبستانی در اول راهیم چراکه با یک بیماری تمام صنعت و قدرت از کار افتاد و این امر نشان می‌دهد اگر می‌خواهیم زندگی امنی داشته باشیم باید ظرفیت‌های بزرگ‌تری داشته باشیم.

وی همچنین توسعه آموزش‌های مجازی و تجارت الکترونیک را از تأثیرات این ویروس دانست و گفت: زیر ساخت‌های لازم دولت الکترونیک باید فراهم شود.

امام جمعه دهاقان با اشاره به تأثیرات این بیماری بر مسائل اجتماعی زندگی بشر بیان داشت: برگزاری محافل ساده عروسی، دوری از تجملات به ویژه مراسمات ترحیم از جمله این تأثیرات بود.

حجت الاسلام رضوانی با اشاره به وقایع اخیر آمریکا اظهار داشت: مسائل اخیر آمریکا نشان دهنده بروز موارد پنهان نگه داشته شده جامعه آمریکاست.

وی تشریح کرد: رفتاری که ما از پلیس آمریکا می‌بینیم رفتار تازه ای نیست و از قبل به همین روال بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها