مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی در مسجد جامع شهرستان کوثر برگزار شد
کد خبر: ۹۲۴۶۷۵۷
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵

مراسم ارتحال معمار کبیر انقلاب در شهرستان کوثر

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی در مسجد جامع شهرستان کوثر با حضور اقشار مختلف مردم و با سخنرانی حجت الاسلام فیاض تمجید،  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان اصلاندوز برگزار شد.

حجت الاسلام تمجید اظهار داشت: امام خمینی (ره) با بینش سیاسی و الهی توطئه های استکبار را در از بین بردن دین که نمونه بارز آن حمله به حوزه علمیه، کشف حجاب و خالی کردن کتب درسی از محتوای دینی بود را با اتقلاب اسلامی خنثی و براثر کرد.

وی اعتماد به مردم و ساده زیستی را یکی از ویژگی‌های بارز امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: متاسفانه امروز برخی از مسئولان از این روحیه فاصله گرفته‌اند.

حجت الاسلام تمجید گفت: امام راحل اعتقاد داشت در تحریم‌ها استعدادهای جوانان انقلابی شکوفا می‌شود و می‌توان اوج مشکلات و بحران اقتصادی و سیاسی را با اندیشه‌های انقلابی پشت سر گذاشت.

وی به وصیت نامه امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) آینده نگر بودند و در وصیت نامه ارزشمند ایشان شیوه صحیح اداره حکومت اسلامی، مبارزه با استکبار، اندیشه گرایی و مقوله مهدویت به وضوح تشریح شده است.

ارسال نظرات