امام جمعه سیریک:

عدالت برترین آرمان و ارزشی است که باید دنبال آن باشیم

امام جمعه شهرستان سیریک گفت: یکی از لوازم جهش تولید، حذف بروکراسی های زائد اداری است که متأسفانه آمارهای جهانی، حاکی از دشواری نسبتا بالای فعالیت تولیدی در کشور است در حالی که فعالیت های اقتصادی بی فائده و مضرر، بدون مجوز و مالیات بسیار راحت تر است.
کد خبر: ۹۲۴۶۷۶۶
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،حجت الاسلام و المسلمین حسن حیدری امام جمعه شهرستان سیریک افزود:مسئولان برای رونق تولید و فضای کسب و کار، باید زنجیرهای بروکراسی اداری را از پای تولید باز کنند .
وی افزود: عدالت و نفی تبعیض و فاصله طبقاتی، برترین آرمان و ارزشی است که باید دنبال آن باشیم هرچند دوران انقلاب در زمینه خدمات عمومی و درمانی و سوادآموزی کارهای بزرگی انجام شده، ولی به هیچ وجه راضی نیستیم و لازم است همه مسئولان عدالت را در همه ابعاد، شاخص فعالیت های خود قرار دهند.
امام جمعه شهرستان سیریک گفت: قتل دلخراش یک سیاه پوست در امریکا، بار دیگر نقاب از چهره وحشی آمریکا و غرب گشود و اعتراضات گسترده به این اقدام در شهرهای مختلف، عامل بلند مدت دارد و منحصر به اتفاق اخیر نیست، آمریکایی ها محکوم به افول و سقوط هستند و این یک سنت تغییر ناپذیر الهی است.
وی با بیان اینکه علمای شیعه و سنی رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را لازم و واجب میدانند اظهار کرد: این روزها شاهد رشد ابتلا به ویروس کرونا در کشور هستیم که لازم است همه مردم عزیز، کرونا را جدی بگیرند و با رعایت نکات بهداشتی و رعایت فاصله گذاری، جلوی شیوع آن را بگیرند. همچنین مواظب باشیم که شادی زودگذر ما، خدایی نکرده موجب داغدار شدن کسی نشود.
امام جمعه شهرستان سیریک یادآور شد:هرکس اهل تقوا باشد، خداوند در زندگی او گشایش ایجاد می کند و از جایی که گمان نبرد، به او روزی می دهد.
حجت الاسلام و المسلمین حیدری گفت: از اصحاب رسانه و صاحبان تریبون و عموم مردم انتظار هست که هرجا، بی عدالتی و تبعیض دیدند، ساکت و بی تفاوت نباشند و همه برای برقراری عدالت تلاش کنیم.
امام جمعه شهرستان سیریک تصریح کرد:با شروع فصل گرما، با توجه به مشکل آب و احتمال قطعی برق، از همه مردم خوب شهرستان درخواست داریم در مصرف آب و برق مخصوصا در ساعت اوج مصرف صرفه کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار