امام جمعه اراک و استاندار مرکزی با صدور بیانیه‌ای مشترک، تحریم وزیر کشور، فرمانده نیروی انتظامی و دیگر مقامات جمهوری اسلامی ایران را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۲۴۶۷۷۰
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶

به‌گزارش بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ امام جمعه اراک و استاندار مرکزی با صدور بیانیه‌ای مشترک، تحریم وزیر کشور، فرمانده نیروی انتظامی و دیگر مقامات جمهوری اسلامی ایران را محکوم کردند.

بخشی از این بیانیه به شرح زیر است:

اقدامات نابخردانه آمریکا در مواجهه با ایران اسلامی و ملت بزرگ این کشور سابقه دارد و به‌طور قطع در نتیجه استیصال این رژیم جنایتکار در برابر قدرت و گستره نفوذ و تاثیرگذاری ایران اسلامی در سراسر دنیا صورت می‌گیرد.

جنایات آمریکا در قبال ملت‌های آزادیخواه و مسلمان جهان و به ویژه مردم مسلمان ایران گسترده و از شمار خارج است و تاریخ به عنوان گویاترین و صادق‌ترین شاهد می‌تواند فهرستی بلند بالا از این جنایات را در اختیار هر انسان پرسشگری قرار دهد.

مردم ایران اسلامی نه تنها بعد از پیروزی انقلاب نمونه این جنایات را در وقایعی همچون جنگ تحمیلی هشت ساله، واقعه طبس و ساقط کردن هواپیمای مسافربری را به‌خوبی درک کرده‌اند بلکه با مروری بر تاریخ این سرزمین می‌توان نشانه‌های فتنه انگیزی، زیاده خواهی و دسیسه‌چینی آمریکا حتی در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در این کشور را مشاهده کرد.

دسیسه‌های آمریکا جز در مسیر منفعت سردمداران متجاوز آمریکایی و به‌غیر از هدف به زیر سلطه درآوردن این کشور و مردمانش صورت نگرفته است.

تحریم‌های متعدد و بی‌سابقه علیه ملت بزرگ ایران و مواجه کردن آنان با سختی‌ها و مشکلات از دیگر نمونه‌هایی است که ماهیت پر از شقاوت و فتنه برانگیز سردمداران آمریکا را به خوبی در مقابل دیدگان مردم جهان نمایان می‌کند.

از سوی دیگر تحریم اشخاص و مقامات کشور همچون تحریم وزیر محترم کشور و فرمانده محترم نیروی انتظامی و دیگر مسئولان کشوری نیز ثابت می‌کند که آنان نه تنها در جریان اعمال تحریم‌های متنوع و سنگین گذشته به اهداف مورد نظر خود دست نیافته و نتوانستند این مردم و این کشور را به زانو درآورند، بلکه این‌گونه اقدامات آنها مهر تاییدی بر عجز و ناتوانی‌شان در قبال اراده و خواست و قدرت ملت بزرگ ایران است.

تحریم وزیر محترم کشور و فرمانده محترم نیروی انتظامی به عنوان ۲ سرمایه بزرگ این کشور محکوم است و ادامه این اقدامات نه تنها خللی در اراده ملت ایران در مسیر ایستادگی، پیشرفت و ترقی و پشتیبانی از مسئولان ایجاد نمی‌کند، بلکه به آنان ثابت خواهد کرد راهی که انقلاب پیش گرفته در مسیر صلاح است و سلاح مقاومت هوشمندانه‌ای که با تکیه بر ظرفیت‌های خود به سمت دشمنانی همچون آمریکا و متحدانش نشانه رفته‌اند، آنان را هر روز به هدف نزدیکتر کرده و دست دشمنان را از تمامیت این مرز و بوم کوتاه نگاه خواهد داشت.

ارسال نظرات