امام جمعه بردسکن در گفت و گو با «بسیج»:

مجلسیان پیام مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند

امام جمعه بردسکن با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در شروع بکار مجلس یازدهم گفت: مجلسیان پیام مقام معظم رهبری را به عنوان یک نقشه راهنما سرلوحه کار خود قر دهند و نسبت به اجرایی کردن آن اقدام و عمل کنند.
کد خبر: ۹۲۴۶۷۹۸
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
حجت الاسلام علی اصغر امینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ گفت: اقتصاد و فرهنگ مکمل یکدیگر هستند و باید نمایندگان مجلس به عنوان یک اولویت به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند و براساس منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جهش تولید حرکت کنند.
 
وی عنوان کرد: امروز مردم به لحاظ معیشتی و اقتصادی در تنگنا قرار گرفته اند و متاسفانه دولت هیچ نظارتی بر بازار ندارد و گرانی‌ها سر به فلک کشیده شده است.
 
امام جمعه بردسکن افزود: مهم‌ترین مطالبه مردم از مجلس یازدهم بحث معیشت و گرانی‌ها است و این بی تدبیری‌ها کمر مردم را شکسته است.
 
وی اظهارداشت: تا وقتی که نظارت‌ها قوی و مستمر باشد افراد سود جو نمی‌توانند بازار را به دست بگیرند، ولی متاسفانه دولت در دوسال آخر عمر خود بازار را رها کرده است و هیچ فکری برای گرانی‌ها نمی‌کند و مردم روز به روز در فشار اقتصادی و معیشتی قرار می‌گیرند و از آن طرف کرونا در آمد مردم را به شدت کاهش داده است.
 
حجت الاسلام امینی از مجلسیان خواست به عنوان نمایندگان مردم صدای آن‌ها را به گوش مدیران و دولتمردان برسانند و خواستار نظارت قوی و مستمر شد.
 
وی اظهارداشت: در بحث خودرو‌ها اخیرا نظارت‌ها بهتر شده است و قیمت خودرو‌ها کنترل شده است و در دیگر بخش‌ها هم دلتمردان می‌توانند تدبیر کنند و قیمت‌ها را کنترل کنند.
 
وی عنوان کرد: نمایندگان مجلس باید اختلاف سیلقه‌ها و جدل‌های سیاسی و جناحی را کنار بگذارند و با توجه به اینکه سن اکثریت نمایندگان این دوره جوان‌تر از دوره‌های گذشته است می‌توانند کار‌های بزرگی را انجام دهند و یک شور و نشاط را در جامعه ایجاد کنند.
 
وی افزود: بحث نظارت حق نمایندگان مجلس است که متاسفانه یکی از ضربه‌هایی که در حوزه اقتصاد کشور خورده است به دلیل نبود نظارت‌ها بوده و در اجرای قانون نظارتی نبوده است.
 
وی از نمایندگان مجلس خواست به فکر گره گشایی از کار مردم باشند و در نطق‌ها و سخنرانی‌های خود طوری حرف بزنند که امید را در دل مردم ایجاد کنند نه اینکه طوری حرف بزنند که دشمن شاد کن و باب دل دشمنان صحبت کنند.
 
امام جمعه بردسکن افزود: مجلس انقلابی فقط به نطق‌های آتشین کذایی نیست بلکه باید با راهکار‌های منطقی برای رفع مشکلات مردم با وحدت و همدلی و کنار گذاشتن اختلاف سیلقه‌های سیاسی برای مردم کار شود. وی بیکاری، نیمه تمام رها شدن برخی از پروژه‌ها، نامناسب بودن راه‌های مواصلاتی، مشکلات معادن، صنعت و کشاورزی منطقه از مهم‌ترین مشکلات منطقه است که باید نماینده مجلس ورود پیدا کنند و با مسئولان امر نسبت به رفع آن‌ها اقدام کند.
 
حجت الاسلام امینی از نماینده مردم در مجلس یازدهم خواست به دنبال کار‌های بزرگ زیربنایی باشد و تحت تاثیر و فشار طرفداران خود مبنی بر تغییر و جابجایی مدیران قرار نگیرد.
 
وی بیان کرد: اگر تغییری هم می‌خواهد صورت بگیرد باید براصول شایسته سالاری به معنای واقعی باشد و در تغییرات تکامل ایجاد شود و به کارآمدی و توانمندی افراد توجه شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها