خبرهای داغ:
به همت اداره کل کتابخانه های عمومی قزوین و با حضور نویسنده
مراسم رونمایی به صورت مجازی و پخش زنده از کتاب «کاش برگردی» نوشته رسول ملاحسنی، به همت اداره کل کتابخانه های عمومی قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۶۸۸۸
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آیین رونمایی مجازی از کتاب «کاش برگردی» نوشته رسول ملاحسنی با حضور نویسنده اثر فاطمه محمدبیگی، مدیر کل کتابخانه های عمومی و محسن جلیلوند، کارشناس منابع اداره کل برگزار شد.

این کتاب فرازهایی از زندگی شهید زکریا شیری ( شهید مدافع حرم ) را از زبان مادر شهید روایت می کند، شهید شیری از همرزمان شهید حمید سیاهکالی بود که همراه ایشان و در یک شب به شهادت می رسند. از این شهید دو فرزند به نام های فاطمه و محمدصدرا به یادگار مانده است. کتاب « کاش برگردی » به روایت «ننه رقیه» مادر این شهید از تولد تا ماجراهای بعد از شهادت را روایت می کند.

نویسنده این کتاب که قبلا با کتاب «یادت باشد» نگاهی عاشقانه به زندگی مدافعان حرم داشته است، این بار در کتاب «کاش برگردی» در نگاهی تازه، داستان زندگی شهید زکریای شیری مدافع حرم را از زبان مادر شهید به روایت می نشیند و در صفحات مختلف نکات تربیتی یک زندگی ساده را با روایتی داستانی و جذاب تقدیم خوانندگان می کند.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها