خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل تراکتورسازی ایران اعلام کرد
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل تراکتورسازی ایران به دنبال فضاسازی های رسانه ای شایعه احتکار تراکتور در این مجتمع تولیدی را تکذیب کرد.
کد خبر: ۹۲۴۶۹۲۲
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسين بالاگر در خصوص روشن شدن قضيه به خبرنگار فارس در تبريز گفت: تصاويرمورد اشاره در فضاي مجازي مربوط به تراکتورها توليدي تراکتورسازي ايران در مجتمع تراکتورسازي تبريز مي باشد که طي يک پروسة طبيعي در پارکينگ فروش محوطة مجتمع پارک شده و آمادة ارسال به مشتريان و کشاورزان عزيز در سراسر کشور مي باشد.
وی در خصوص دليل پخش چنين شايعاتي اظهارداشت: آنچه مسلم است، اساساً دليلي براي احتکار محصولات متصور نيست.
بالاگر افزود: البته در اسفند ماه سال گذشته که مصادف با اوج شيوع ويروس کرونا و محدوديت هاي قرنطينه اي و ترافيکي بود، برخي از شرکت هاي حمل و نقل، بواسطة رکود و يا کاهش فعاليت ها، با تمامي ظرفيت کار نمي کردند و باالتبع اين عوامل باعث تاخير در ارسال و توقف تراکتورها در يک مدت کوتاه در پارکينگ فروش بوده که الحمدالله با بهبود نسبی، وضعيت، اين مشکل نيز مرتفع گرديده و ارسال تراکتور به مشتريان با روند مطلوبي دنبال مي شود.
وی خاطرنشان کرد: پارک اين تراکتورها در محوطه اي باز که براي عموم قابل مشاهده است، نشان از شفافيت عرضه و کثرت توليد اين محصول مهم و استراتژيک براي کشاورزان دارد. مضافاً اينکه در سال جهش توليد ما در برخي از شرکت هاي اقماري، افزايش توليد 100 درصدي داشته ايم که طبيعتاً ميزان پارک تراکتورهاي توليدي بيش از پيش را نيز براي روزهاي آینده پيش بيني مي کنيم.
بالاگر اظهار اميدواري کرد که در سالي که توسط مقام معظم رهبري به سال جهش توليد نام گذاري شده با توليد انبوه، قيمت هاي کاذب بازار را شکسته و در وضعيت سخت تحريم هاي ظالمانه ، بتوانيم علاوه بر اينکه خللي در توليد ايجاد نشود، با توليد و توسعة روزافزون شاهد گام هاي بلند و رو به جلو در رقابت با محصولات مشابه خارجي و مطرح دنيا باشيم.
وي در پايان از رونمائي موتور نسل جديد تراکتورهاي چهار سيلندر به عنوان نمونه اي از حرکت هاي توسعه اي و پويا در امر تحقيق ، توسعه و توليد روزافزون و قابل رقابت با بازارهاي خارجي ياد کرد و افزود : تراکتورسازي ايران به عنوان يک مجموعه اي که در توليد محصولات خود ، نزديک به95 درصد خودکفا شده ، سهام آن در بورس عرضه و به صورت يک شرکت سهامي عام اداره مي شود ،قطعا، هرگز به احتکار و مسائل حاشيه اي ورود نمي کند و اين در حالي است که اين مجموعه، علاوه بر توليد و فروش داخلي ، چندين سال است که به عنوان صادر کننده نمونه ملي در کشور مطرح است.

ارسال نظرات