مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد از تولیدسه اثر نقاشی از پرتره شهدای استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۶۹۴۵
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد,  عبدالرسول شریفی مسئول واحد هنری های تجسمی حوزه هنری گفت: این اثارتوسط هنرمندان نقاش هم استانی با حمایت حوزه هنری وبا هدف حفظ و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تولید شد.
شریفی بیان داشت: شهدای شاخص و سرداران شهید استان ما کم نیستند ولی متاسفانه در اذهان عمومی و جامعه ما به درستی معرفی نشده اند که یکی از اهداف ما در واحد تجسمی این است که با ورود به چنین تولیداتی بستر عمومی جامعه را به این سطح از آشنایی نزدیک کنیم.
وی تصریح کرد: زبان هنر برای بیان بسیاری از مسائل زبان جذابی است و می تواند مخاطب را به موضوعی که در اثر نهفته است جذب کند که این ویژگی باعث شد تا ما به سمت اجرای نقاشی پرتره شهدای استان گام برداریم.
شریفی افزود:دراین پروژه پرتره سردار شهید طالبی توسط محمد حسن قاسمیان ،سردار شهید جواد هرمزپوروسردارشهید ولی پور توسط علی حسن قاسمیان از نقاشان مطرح هم استانی تولیدشده است.
مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری همچنین اضافه کرد علاوه بر آثار یادشده دو اثر نقاشی ارزشمند با موضوع ایران اسلامی توسط مجتبی ملایی و حسین موسوی از دیگر هنرمندان نقاش استان تولید و از طریق فضای مجازی منتشرشد.
وی یاد آور این اثار هم اکنون از طریق صفحه اینستاگرام حوزه هنری به آدرس:@artyasu.irقابل مشاهده می باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات