مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد خبر داد

برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد یزد بصورت حضوری

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد گفت: هر دانشجوی دانشگاه آزاد یزد می‌تواند در دانشگاه آزاد همان شهری که سکونت دارد، امتحان بدهد.
کد خبر: ۹۲۴۶۹۶۵
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محمدرضا سیدمیر مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد پیرامون نحوه برگزاری امتحانات این دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد یزد جهت برگزاری امتحانات، تابع بخشنامه‌ای است که از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ می‌شود.

وی افزود: سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، بخشنامه‌ای را ابلاغ کرده است که طبق آن به جز شهر‌هایی که در وضعیت قرمز قرار دارند و امتحانات در آن شهر‌ها بصورت مجازی برگزار می‌شود، امتحانات دانشگاه آزاد در بقیه شهر‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید بصورت حضوری برگزار شود.

دانشجویان غیریزدی دانشگاه آزاد یزد در شهر محل سکونت‌شان امتحان می‌دهند

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد اضافه کرد: طبق این بخشنامه، هر دانشجو می‌تواند در دانشگاه آزاد همان شهری که سکونت دارد، امتحان بدهد؛ بدین صورت که سئوالات امتحانی از دانشگاه مبدأ برای او ارسال می‌شود و او در امتحان شرکت می‌کند و لذا چیزی به نام نقل و انتقال دانشجو به یزد جهت حضور در جلسه امتحانات دانشگاه آزاد نداریم.

سیدمیر خاطرنشان کرد: مثلا اگر دانشجوی دانشگاه آزاد یزد در شهر اصفهان ساکن است، برای شرکت در جلسه امتحان نیازی به حضور او در دانشگاه آزاد یزد نیست و او با مراجعه به دانشگاه آزاد اصفهان می‌تواند در امتحان شرکت کند.

وی عنوان کرد: فرایند برگزاری امتحان دانشجویان دانشگاه آزاد یزد در دانشگاه شهر‌های دیگر هم بدین شکل است که اساتید دانشگاه سئوالات را به صورت کد در سایت بارگذاری می‌کنند و دقیقا زمان برگزاری امتحان این کد باز می‌شود و دست‌اندرکاران دانشگاه می‌توانند سئوالات را دریافت کنند و در اختیار دانشجو قرار دهند تا در امتحان شرکت کند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد بیان کرد: البته امتحانات برای دانشجویان دانشگاه آزاد یزد که در شهر‌های با وضعیت قرمز سکونت دارند بصورت مجازی خواهد بود.

برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی

سیدمیر یادآور شد: دانشجویانی که در شهرستان‌های خود استان یزد نیز سکونت دارند هم نیازی به حضور آن‌ها در یزد نیست و می‌توانند به دانشگاه آزاد شهر خودشان مراجعه کنند و در امتحان شرکت کنند

وی ادامه داد: همچنین اگر شهری دانشگاه آزاد نداشته باشد، دانشجوی ساکن آن شهر با ثبت‌نام و مراجعه به دانشگاه آزاد نزدیکترین شهر محل سکونت می‌تواند در امتحانات شرکت کند.

سیدمیر تأکید کرد: دانشجویان نگران نباشند، امتحانات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با رعایت فاصله اجتماعی و در فضایی با تهویه مناسب برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: زمان برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد یزد از ۲۴ خرداد تا ۱۹ تیرماه است و جهت رعایت فاصله اجتماعی و اجتناب از تراکم زیاد، زمان برگزاری امتحانات افزوده شده است.
ارسال نظرات