در جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج مهندسین صنعتی استان اصفهان مصوب شد

اطلاع رسانی ظرفیت های صادراتی بسیج به صنایع متوسط و کوچک

در جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج مهندسین صنعتی استان اصفهان مقرر گردید اعضا اطلاع رسانی لازم در خصوص ظرفیت های صادراتی توسط بسیج به صنایع متوسط و کوچک را انجام دهند.
کد خبر: ۹۲۴۷۰۱۷
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، در ابتدا مهندس شادمانفر گزارش مبسوطی از فعالیت های سازمان در خصوص مقابله با کرونا، تولید ماسک، بهینه سازی ماشین های ش.م.ر جهت ضدعفونی محیط، جمع آوری اقلام و کمک های غیر نقدی در خصوص طرح کمک مومنانه، عارضه یابی صنایع تولید کننده ماسک، ضد عفونی کردن بیمارستان ها توسط گروهای  بسیجی و ... ارائه نمودند.

پس از آن مهندس احمدی فر مسئول کانون مهندسین صنعتی ناحیه امام رضا(ع) در خصوص فعالیت های این کانون گزارش دادند. از جمله این فعالیت ها ایجاد کمیته بازاریابان مسلمان در جهت تسهیل صادرات صنایع ایران به کشورهای همسایه می باشد که شرح  فعالیت های آن به سمع و نظر اعضا رسید و اعضا نظرات خود را در این خصوص ارائه نمودن و مقرر گردید همکاری لازم با این کمیته را داشته باشند.

در آخر مهندس شادمانفر در خصوص طرح جهاد روشنایی و اقدامات صورت گرفته و جلسات صورت گرفته با کمیته امداد امام خمینی(ره) و صندوق کار آفرینی امید جهت تامین مالی طرح گزارش دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات