نماینده مردم ارومیه در جلسه با اعضای سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان آذربایجان غربی:

تفکر بسیجی عامل تداوم پیروزی اسلام بر دشمنان است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تفکر بسیجی حافظ و عامل تداوم پیروزی اسلام بر مستکبران و دشمنان است.
کد خبر: ۹۲۴۷۰۴۳
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶

به گزارش بسیج مهندسین عمران خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان غربی، وحید جلال زاده  در نشست صمیمی و همفکری با رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان غربی و روئسای کارگروه های تخصصی و اعضای هیئت اندیشه ورز سازمان اظهار کرد: از صدر اسلام تاکنون افراد زیادی بودند بسیجی وار به دین اسلام گرویدند و توانستند اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه بسیج ۲۰ میلیونی با رهبری امام خمینی (ره) تشکیل شد، گفت: بسیج از آغاز فعالیت خود درزمینهٔ های مختلف تلاش‌های چشم‌گیری داشت.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز جوانان جامعه برای اینکه بسیجی باشند و بسیجی بمانند نیازمند به انگیزه لازم هستند که امید است این اتفاق از طریق مسئولان مربوطه اتفاق افتد.

جلال زاده به برگزاری جلسات تخصصی و پیشبرد اهداف عالیه در سطح استان و کشور اشاره و تصریح کرد: سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری دارای پتانسیل بالایی است و با وجود کارشناسان و اساتید دانشگاهی می تواند با ارائه طرح ها و برنامه های کاربردی نقش بسزایی در پیشبرد اهداف و توسعه استان ایفا کند.

وی اظهار داشت:برگزاری چنین جلساتی باید ادامه داشته باشد و نماینده مردم در مجلس در این راستا حرکت کند و از رفتارهای غیر کاری پرهیز کند.وظیفه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ارائه طرح،برنامه و تصویب درست قوانین است و امروز باید همین کارشناسان بسیجی و انقلابی در کنار نماینده مجلس باشند و طرح، برنامه و ایده خوب در پیشبرد توسعه استلن ارائه دهند.

در ادامه این جلسه روئسای ۱۲گانه کارگروه های تخصصی به ارائه دیگاه ها،طرح ها و برنامه های بررسی شده برای توسعه استان پرداختند.

ارسال نظرات