خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه ولی عصر(عج) خوزستان خبرداد:

دیدار و تقدیر سردار شاهوار پور از ورزشکار مدال آور خوزستانی

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه ولی عصر(عج) خوزستان از دیدار و تقدیر فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج)خوزستان باز ورزشکار با غیرت مدال آور دو ومیدانی رضابوعذار در شهرستان اهواز خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۷۰۸۰
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹

سرگرد پاسدار رضا باقری با خبرنگار سرویس بسیج ورزشی خبرگزاری بسیج دراهواز اظهار داشت: پس از آنکه آمریکای جنایتکار و تروریست، ناجوانمردانه دست به تحریم ، سردار بزرگوار پاسدار شاهوار پور زد ، برادر رضابوعذار ورزشکار و مدال آور استان خوزستان در رشته ورزشی دو میدانی در حرکتی انقلابی و جهادی به پاس ارج نهادن به زحمات و تلاشهای مخلصانه سردار ، مدال های خود را تقدیم سردار پاسدار شاهوار پور نمود و از حرکت آمریکای جنایتکار اعلام انزجار کرد‌.

 

وی افزود: پس از این حرکت انقلابی ، سردار پاسدار شاهوار پور تصمیم گرفت به دیدار این ورزشکار برود و از کار خوبی که انجام داده تشکر نماید و مدال ها را با هدیه تقدیم این ورزشکار نمود و از کار ارزشمند این ورزشکار تقدیر و تشکر نمود.

 

وی بابیان اینکه تقدیر از خبرنگاران ورزشکاران در دستور کار بسیج ورزشکاران استان هست گفت: به پاس زحمات و خدمات شایسته خبرنگاران بسیجی که در طول سال پای کار هستند و رویدادهای خبری ورزشی را منعکس می‌نمایند بصورت ویژه از این افراد در خوزستان از طرف سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان در روزهای آینده مورد تقدیر خواهند گرفت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها