به همت بسیج اساتید استان:

اعلام همبستگی بسیج اساتید دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد با جنبش اجتماعی نفس در آمریکا

 اساتید دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد همگام با جنبش استادی ایران اسلامی همبستگی خود را با جنبش اجتماعی نفس آمریکا اعلام داشتند.
کد خبر: ۹۲۴۷۲۰۷
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, در راستای همبستگی با جنبش اجتماعی نَفَس در ایالات متحده آمریکا و حمایت از قیام عمومی ملت ستمدیده آمریکا علیه ساختار حکومت و سیاست در این کشور ۷۰۰ کانون استادی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های ایران برای ۷ دقیقه ربایش نَفَس شهروند سیاه پوست مقتول مظلوم آمریکایی زیر چکمه‌های دیکتاتوری لیبرال دموکراسی، با روشن کردن هفت شمع به خاطر هفت دقیقه جان دادن سیاه پوست مقتول ادای احترام کردند.

کانون‌های استادی دانشگاه هایکهگیلویه و بویراحمد نیز  با برگزاری چنین برنامه ای به جورج فلوید و جان باختگان آمریکایی ادای احترام کردند.

در این آیین اساتید بسیجی  با اشاره به ضرورت همبستگی با جنبش اجتماعی نفس در آمریکا اظهار داشتند،آنچه امروز در آمریکا اتفاق می افتد، واقعیت بدون نقاب غرب وحشی و لیبرال دموکراسی حاکم بر آمریکا و اروپاست که سالهای سال به نام دفاع از حقوق بشر، در کشورهای مختلف، دست به جنایت و کشتار فجیع مردم و غارت اموال و منابع آنان زده و به مدد غول های رسانه ای صهیونیستی نام دفاع ازحقوق بشر بر آن نهاده اند.

در ادامه این مراسم اساتید حاضر درجلسه با روشن کردن شمع به احترام « جرج فلوید » ،هفت دقیقه سکوت اختیار کردند. در پایان این مراسم نامه استادان دانشگاههای کهگیلویه و بویراحمد به مردم ستمدیده ایالات متحده آمریکا، قرائت و به امضاء اساتید حاضر در جلسه رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار