فرمانده ناحیه لردگان؛

تفکر بسیجی حلال مشکلات جامعه است

فرمانده ناحیه لردگان در جمع فرماندهان حوزه های مقاومت و رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه های مقاومت بسیج گفت: تفکر بسیجی حلال مشکلات جامعه است.
کد خبر: ۹۲۴۷۲۵۱
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ فرمانده ناحیه لردگان با اشاره به مأموریت نمایندگی ولی فقیه در حوزه های مقاومت بسیج گفت: مباحث اعتقادی و دینی بسیجیان مهمترین موضوعی است که می تواند حرکت بدنه بسیج را برای رسیدن به مقصد وهدف اصلی نظام کمک کند و سلامتی این حرکت بسته به تلاش عزیزان حوزه نمایندگی در سطح سپاه وبسیج دارد.

سرهنگ پاسدار عباس رحیمی با قدردانی از زحمات رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه های مقاومت گفت: فرمانده هان حوزه های مقاومت برای تحقق شعار بسیج در کنار رابطین نمایندگی هستند و از امکانات در اختیار خود برای رسیدن به اهداف و انجام ماموریت ها کمک رسان، رابطین هستند.

وی ادامه داد: بسیج با تفکربرخاسته از انقلاب اسلامی همیشه پای کار بود و این تفکر بسیجی بود که در طول انقلاب اسلامی حلال مشکلات جامعه شد و یکی از مهمترین ماموریت ها ی بسیج در موضوع مقابله با کرونا قابل مشاهد بود که مردم دنیا از این همدلی و پا به کار بودن اتگشت به دهان ماندند.

سرهنگ رحیمی یکی دیگر از ماموریت های مهم بسیج را فعال نمودن حلقه های صالحین بیان کرد و افزود: در راه فعال سازی حلقه های صالحین تلاش های زیادی از جمله برگزاری کلاس های آموزشی ، استفاده از مربیان برتر وبا تجربه انجام شد که ان شااله دراین موضوع نیز گام های مهمی برداشته می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار