خبرهای داغ:
طی مراسم با حضور مسوولان

معارفه جانشین فرمانده سپاه شهرستان آوج برگزار شد

طی مراسمی با حضور مسوول بازرسی سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین مراسم معارفه جانشین فرمانده سپاه ناحیه آوج برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۴۷۲۶۴
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج قزوین، طی مراسمی با حضور مسوول بازرسی سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین مراسم معارفه جانشین فرمانده سپاه ناحیه آوج برگزار گردید.

سرهنگ ملک محمدی در ابتدای این مراسم با اشاره به ویژگی های بسیج افزود: از آیه واعدو لهم ما استعطعتم من قوه و من رباط الخیل ترهبون به عدو الله وعدوکم این چنین برداشت می شود که برای مقابله با دشمن باید تا می توانیم تجهیز و آماده شویم و این یکی از رسالت های بسیج می باشد.

وی در ادامه افزود: شجره طیبه بسیج که به همین اسم و عنوان در قرآن به آن اشاره شده است که می توان بسیج را به یک درخت تشبیه کرد که از ویژگی های برخوردار می باشد و از ویژگی های درخت، استقامت آن در برابر طوفان ها می باشد که بسیج از این ویژگی منحصر به فرد برخوردار است.

سرهنگ ملک محمدی تاکید کرد: دومین ویژگی درخت ثمر دهی آن می باشد که بسیج در این ایام و بعد از انقلاب دائما ثمرات و خیرات را به مردم ایران رسانده است و آخرین نمونه آن رزمایش کمک مومنانه بود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برای اینکه پاسداران بتوانند در بسیج تاثیر گذار باشند باید در مرحله اول خود را تهذیب کنند و بعد بتوانند در بسیج تاثیر گذار باشند.

در ادامه مراسم طی حکمی سرهنگ محمد حسامی به عنوان جانشین فرمانده سپاه ناحیه آوج معارفه و از زحمات سرهنگ علی زمانی در تصدی این پست تکریم شد.
۵۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار