رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

امروز بیش از هر زمان دیگری بازخوانی جنایات امریکا ضروری است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به جنایات امریکا در طول تاریخ انقلاب، اظهارداشت: امروز بیش از هر زمان دیگری بازخوانی جنایات امریکا ضروری است.
کد خبر: ۹۲۴۷۴۲۱
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رسول برگی در نشست اندیشه ورزی یاست‌گذاری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با خبرنگاران، گفت: امریکا دراین هفته از ششم تیر که به جان رهبر فرزانه انقلاب در آن سوءقصد شد، تا 12 توسط عمال داخلی خود دست به ترورهای متعددی زد که بازخوانی آن ها امروز مهم و ضروری است.

وی با اشاره به اهداف و محور برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی بیان کرد: معرفی و تبیین مبانی انقلاب اسلامی در حوزه دشمن شناسی و استکبارستیزی، تقویت روحیه ظلم ستیزی و دفاع از حقوق مظلومان و مستضعفان، تبیین ابعاد نفوذ و نفاق و تعمیق درک و شناخت مردم از سیاست‌های استکباری آمریکا از جمله این محورها است.

حجت الاسلام برگی گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر، شهدای ترور، شهدای بمباران شیمیایی و قربانیان سقوط ایرباس در قالب برنامه‌های مختلف، توصیف ابعاد مختلف ترور، تهیه نمایشگاه مجازی از تصاویر شهید بهشتی، برگزاری مسابقه کتابخوانی، شعر و سرود، اکران عمومی مستند ترور سرچشمه، ماجرای نیم روز یا رد خون، تبیین و بازشناسی اندیشه‌های شهید بهشتی و. ... از جمله برنامه‌ها پیشنهادی این شورا برای برگزاری با توجه به دستورالعمل های ستاد کرونا برشمرد.

وی طرح شکایت از جنایات آمریکا به ویژه در اقدام تروریستی به شهادت رساندن سردار سلیمانی و همچنین قتل جرج فلوید و ایجاد طومار الکترونیکی برای محکومیت جنایات آمریکا توسط بسیج حقوقئانان را از دیگر محور پیشنهادی در راستای برنامه های این هفته خواند.

حجت الاسلام برگی همچنین با اشاره به شهادت دکتر بهشتی در هفتم تیر و جمله معروف این شهید؛ «ما شیفتگان خدمتیم، نه تشنگان قدرت» خدمات رسانی به اقشار محروم و آسیب پذیر را از از مهم ترین برنامه ها در این هفته در راستای کمک معیشتی عنوان کرد.

وی همچنین از اهدای یکهزار و 800 بسته معیشتی به خانواده های بی بضاعت از ابتدای شیوع کرونا تاکنون و 250 بسته گوشت را از دیگر اقدامات شورای هماهنگی در کنار پخت نان صلواتی در مناطق مختلف تبریز برشمرد.

ارسال نظرات