حامد جعفری

شیطان بزرگ وارد مرحله آشفتگی و سردرگمی شده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه تنگستان گفت: با دیدن نا آرامی‌های ضد نژادپرستانه در امریکا باید گفت شیطان بزرگ وارد مرحله آشفتگی و سردرگمی شده است.
کد خبر: ۹۲۴۷۴۵۸
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴
شیطان بزرگ وارد مرحله آشفتگی و سردرگمی شده است
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تنگستان، حجت الاسلام محمد مهدوی منش مسئول نمایندگی، ولی فقیه در تنگستان گفت: با دیدن نا آرامی‌های ضد نژادپرستانه در امریکا باید گفت: شیطان بزرگ وارد مرحله آشفتگی و سردرگمی شده است.

حجت الاسلام محمدمهدوی منش افزود: آمریکا با توجه به آن ظاهر آراسته‌ای که از خودش تاکنون نشان داده، در اولین قدم‌های بحرانی که به جامعه کشیده شد، مجبور به نمایش حقیقت خودش شده و به تعبیر مقام معظم رهبری لجن ته حوض نمایان گشته است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه تنگستان تصریح کرد: به فرمود: ه مقام معظم رهبری، قدرت و هیمنه‌ی آمریکا در دنیا رو به افول و به زوال است، آمریکای امروز از آمریکای چهل سال قبل که انقلاب پیروز شد، به مراتب ضعیف‌تر است.

محمد مهدوی منش ادامه داد: امروز قدرت ایالات متحده آمریکا روبه افول است و دلباختگان غرب، کعبه آمالشان را از دست می‌دهند. امروز اعتراضات نژاد پرستی و افول به وجود امده امریکا که روز به روز بیشتر خود را نشان می‌دهد محصول و طعم نظامات سرمایه داری حاکم بر این کشور است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه تنگستان در پایان گفت: آنچه که برای کشور‌های فرانسه و انگلستان در سده‌های پیش با از دست دادن مستعمرات خود پیش آمده و اکنون به کشور‌ها معمولی تبدیل شده اند.

وی بیان کرد: بعد از فرو پاشی اتحادیه جماهیر شوروی عده‌ای آمریکا را تفکر بی رقیب دانسته و آنرا امپراطوری و کدخدای دهکده جهانی قلمداد می‌کردند، اما همه ابرقدرت‌های دوران پیری و مرگ دارند، قدرت امریکا به دوران پیری رسیده و به مرگ نزدیک است.

پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار