خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

تنها راه نجات بشریت، معنویت و تقویت خدامحوری است

سئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه، تقویت باورهای دینی و اعتقادی و ارتقای معنویت را هدف اصلی تشکیل این گروه ها عنوان کرد و گفت: تنها راه نجات بشریت، گرایش به معنویت و تقویت خدامحوری است.
کد خبر: ۹۲۴۷۴۹۲
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد در آیین افتتاحیه برنامه های گروه های صادقین سپاه میانه، با بیان اینکه مهمترین امتیاز ما نسبت به غرب، وجود معنویت در مردم ماست، معنویت را عامل اصلی حفظ انقلاب و فتح قله های پیشرفت دانست و اظهار داشت: دنیا باید بفهمد که تمامی امور انسان متاثر از عامل معنویت است و تنها، معنویت است که می تواند نجاتگر بشر باشد.

   وی با اشاره به تاکیدات فراوان و گستره معنویت در اندیشه های امام و رهبری، یکی از عوامل اصلی رشد معنویت را انس با قرآن و دعا عنوان کرد و گفت: هدایت قرآن یک هدایت عالمانه، واقع بینانه و الزام آور است.

   حجت الاسلام امیرنژاد توحید محوری، خردورزی، انس با قرآن و دعا، ارتباط با امام عصر(عج)، مسئولیت مداری و پرهیز از منیّت و خودخواهی را از عوامل اصلی معنویت افزایی برشمرد و افزود: پیروی از هوای نفس و شهوانیات و آلودگی به معاصی، مانعی بزرگ بر سر راه معنویت افزایی است.

   آیین افتتاحیه تشکیل گروه های معنوی و جهادی صادقین در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها