مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

انقلاب اسلامی روحیه خودباوری ملت را تقویت کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: انقلاب اسلامی روحیه خودباوری ملت را بیش از پیش تقویت کرد.
کد خبر: ۹۲۴۷۵۰۰
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۷

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت سی‌ویکمین سالگرد رحلت امام خمینی (رحمه‌الله) موضوع‌های مختلفی را با محوریت حضرت امام و انقلاب اسلامی به صورت مفصل تشریح کردند، که باید درباره جزء به جزء آن تامل شود.

وی ادامه داد: این مسائل باید بیشتر و جدی‌تر برای نسل جدید واکاوی شود تا آنهایی که زمان مبارزات و انقلاب را درک نکرده‌اند متوجه شوند، شرایط حاضر چه تفاوت اساسی و چشمگیری با گذشته دارد و انقلاب اسلامی چه برکاتی را برای کشورمان به دنبال داشته است.

این مسئول با بیان اینکه در این سخنرانی مقام معظم رهبری تحول خواهی و تحول انگیزی را یکی از برجسته‌ترین خصوصیات حضرت امام قلمداد کردند، ادامه داد: همان طوری که ولی امر مسلمین در سخنرانی تشریح کردند امام خمینی نه‌تنها یک مدرس و معلم بودند، بلکه به عنوان فرمانده در عملیات شرکت کرده، تغییر و تحول‌های اساسی ایجاد می‌کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: انقلاب روحی افراد، ایجاد روحیه مطالبه‌گری، تغییر در نگاه مردم به موضوع‌ها، ایجاد روحیه خودباوری و عزت ملی، تحول در نوع مطالبات مردم، تغییر در نگاه مردم به دین و آینده، شکل‌گیری یک باور برای شکست‌پذیری ابرقدرت‌ها، تحول در مبانی معرفتی کاربردی و ورود فقه به عرصه نظام‌سازی، اعتماد به نسل جوان؛ را می‌توان تغییراتی عنوان کرد که رهبری در سخنرانی 15 خرداد به آن اشاره کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، اضافه کرد: بنابراین اقشار مختلف مردم به ویژه مسئولان، فعالان فرهنگی و نخبگان باید تلاش کنند، که افکار متعالی و اندیشه‌های ناب حضرت امام را دنبال کنند.

سرایی اضافه کرد: امام خمینی خرقه آخرت به تن کرده‌اند ولی این موضوع نباید موجب فراموش شدن اهداف‌شان شود، بلکه لازم است که با عزم راسخ و اطمینان قلبی به دنبال تکمیل برکات انقلاب اسلامی و استفاده از ثمرات این تحولات در راستای عمران و آبادانی ایران اسلامی گام برداشته شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار