‍ امام جمعه شهرستان تربت جام:

تحریم ناجا هیچ خللی در عزم و اراده نیروی انتظامی ندارد

امام جمعه شهرستان تربت جام گفت: تحریم فرماندهان نشان از جهالت و حماقت رژیم تروریست آمریکاست و من یقین دارم این تحریم‌ها باعث توانمندی نیروی انتظامی خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۴۷۵۲۶
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام و المسلمین معتمدی فر در دیدار فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام که در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد ضمن محکوم کردن رژیم تروریستی آمریکا در قرار دادن ناجا در لیست تحریم‌ها گفت: این تحریم‌ها نشان از جهالت و حماقت رژیم تروریست آمریکاست و من یقین دارم این تحریم‌ها نه تنها هیچ اخلالی در عزم و اراده نیروی انتظامی ندارد بلکه باعث توانمندی نیروی انتظامی خواهد شد.

وی افزود: ما آمریکا را دشمن شماره یک خود می‌دانیم و از دشمن چیزی جز عشق یعنی انتظار نداریم، اما دوستان باید دشمن شناس باشند و این برای ما و ملت ما مهم است، غیرت ملی و روحیه وطن دوستی در ذات هر ایرانی نهفته است، بنابراین کسانی که هنوز به آمریکا و غرب خوشبین و وامدار غرب هستند یا اینکه منافع مالی و شرایط معیشتی آن‌ها ایجاد می‌کند که به شکلی دلباخته و دلبسته غرب باشند از دیدگاه ملت ما محروم و مطرود هستند.

امام جمعه شهرستان تربت جام ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان تربت جام در برقراری نظم و امنیت بر مشارکت و تعامل سایر سازمان‌ها و نهاد‌های عمومی و دولتی با نیروی انتظامی تأکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار