مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند در گفت و گو با«بسیج»:

بقیع پس از اسلام به عنوان مهمترین گورستان مدینه شناخته شده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند گفت: تمام اندیشه‌های وهابیت حول محور توحید و شرک است، لذا استغاثه به غیر خدا و طلب شفاعت از پیامبران و اولیا و توسل به آنان و زیارت قبور را منافی با توحید و هر یک را از مصادیق شرک می‌دانند.
کد خبر: ۹۲۴۷۵۵۵
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰

حجت الاسلام علی احمدی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از هیرمند گفت: بقیع پیش از اسلام، گورستان مردم یثرب بوده و پس از اسلام نیز به عنوان مهمترین گورستان مدینه شناخته شده است، این گورستان با وسعت نسبتا زیاد خود، در طول قرون مختلف اسلامی مدفن صحابه، تابعین و مهمتر از همه، چهار تن از امامان (علیهم السلام) بوده و از این رو محل زیارت تمامی زائران مدینه منوره است.
 
وی افزود: بقیع در زمان رسول خدا(ص) نیز زیارتگاه بوده و آن حضرت برخی شب‌ها خانه را ترک کرده و تنها به بقیع می‌رفته و در آنجا به راز و نیاز با خدا می‌پرداخته است.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: وهابی‌ها که در دو قرن اخیر به رهبری "محمدبن عبدالوهاب بن سلیمان" سرزمین حجاز را تحت نفوذ افکار خود قرار داده اند، در معتقدات تند خود که بیشتر در زمینه توحید است، نه تنها از مخالفان سر سخت شیعه اند بلکه با غالب مسلمانان اهل تسنن نیز شدیدا مخالفند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند بیان کرد: وهابی‌ها زیارت قبور و ایجاد بنا بر مراقد را مظهر شرک و بت پرستی می‌دانند و به شدت با آن مبارزه می‌کنند. تمام اندیشه‌های وهابیت حول محور توحید و شرک است، لذا استغاثه به غیر خدا و طلب شفاعت از پیامبران و اولیا و توسل به آنان و زیارت قبور را منافی با توحید و هر یک را از مصادیق شرک می‌دانند.

این مسئول تصریح کرد: با رصد اعمال وهابیان در می‌یابیم که یکی از اهداف اصلی وهابیت اجرای سیاست‌های صهیونیسم است.

وی ادامه داد: اکنون وظیفه تمام مسلمانان جهان قیام در مقابل تفکرات انحرافی و صهیونیسمی وهابیت می‌باشد. انحرافی که موجبات تخریب چهره اسلام ناب محمدی را به دنبال داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار