پیگیری تحقق دستورات رهبری به مجلس یازدهم از سوی بسیج-۱۲

در چارجوب قانون بر دولت نظارت می کنیم/ مجلس دهم اراده ای برای نظارت بر دولت نداشت

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: ابزار های نظارتی مجلس تعریف شده است که طبق آن نظارت می کنیم، منتها در مجلس قبلی از آن استفاده نمی شد.
کد خبر: ۹۲۴۷۵۹۷
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵

در چارجوب قانون بر دولت نظارت می کنیم/ مجلس دهم اراده ای برای نظارت بر دولت نداشتحجت الاسلام نصر الله پژمانفر نماینده مردم مشهد در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به نوع نظارت مجلس یازدهم بر دولت گفت: ما در مجلس یازدهم امر خیلی خارق العاده ای انجام نمی دهیم، زیرا ابزار های نظارتی مجلس تعریف شده است که طبق آن نظارت می کنیم، منتها در مجلس قبلی از آن استفاده نمی شد.

او افزود: سعی ما بر این است که در مجلس یازدهم به طور هماهنگ همه نمایندگان نظارت لازم را بر عملکرد دولت داشته باشند، که در این مسیر دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور همراه مجلس خواهند بود.

نماینده مردم مشهد گفت: اگر از ابزارهای نظارتی موجود در قانون که ظرفیت خوبی برای نظارت است استفاده کنیم و دولت اراده مجلس مبنی بر نظارت بر اجرای صحیح قوانین را حس کند، قطعا به نتایج مطلوبی خواهیم رسید، که متاسفانه در مجلس قبلی چنین اراده ای وجود نداشت.

پژمانفر درباره آخرین وضعیت از تشکیل کمیسیون های تخصصی مجلس اظهار کرد: کمیسیون ها با توجه به مشخص شده تخصص افراد تشکیل می شوند که به دنبال آن هیأت رئیسه هم انتخاب می شوند.

او در پاسخ به این سوال که آیا مجلس یازدهم تا کنون با معضل دخالت معاونین پارلمانی مواجه شده است؟ تصریح کرد: بنده تا کنون با این مسئله مواجه نشده ام، اما به معمولا دستگاه ها همواره در تلاش هستند که تعدادی از نمایندگان را با خود همراه کنند، بنده با وجود اینکه با این معضل مواجه نشده ام آن را نفی نمی کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار