مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان یزد مطرح کرد:

نمایش آثار ناب هنرمندان یزدی در کنگره ملی 4 هزارشهید یزد

علی محمد پارسائیان گفت: قطعا هنرمندان یزدی با ایده های ناب خود آثاری فاخر و ارزشمند را در این کنگره به نمایش خواهند گذاشت.
کد خبر: ۹۲۴۷۷۹۳
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۸
به گزارش سرویس بسیج هنرمندان خبرگزاری بسیج از یزد، علی محمد پارسائیان در جلسه کمیته هنری ستاد دومین کنگره ملی بزرگداشت ۴ هزار شهید دارالعباده استان یزد با بیان اینکه پاسداشت شهدا در واقع ادای دین به عزیزانی است که جان خود را برای تامین امنیت و آسایش ما فدا کرده اند گفت: این کنگره برای اولین بار ۱۵ سال پیش در زمان فرماندهی شهید قهاری سعید در استان برگزار شد و امسال نیز برای دومین بار در سوم اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان افزود: رئیس ستاد دومین کنگره ملی بزرگداشت ۴ هزار شهید دارالعباده یزد، امام جمعه محترم حضرت آیت الله ناصری و متولی اجرایی استاندار و مسئولان کمیته‌های ۲۱ گانه نیز روسای ادارات استان هستند.

پارسائیان با اشاره به این مطلب که کمیته هنری یکی از کمیته‌های ۲۱ گانه بوده که ریاست آن بر عهده مدیرکل ارشاد است اظهار داشت: در این کمیته مسئول سازمان بسیج هنرمندان هم به عنوان دبیر حضور دارد که امیدوارم در قالب این کمیته شاهد یکسری فعالیت‌های هنری با استفاده از ظرفیت‌های هنری استان باشیم.

وی با بیان اینکه هنرمندان یزدی همواره در تمامی رشته‌ها و انجمن‌ها صاحب سبک و اندیشه بودند ابراز داشت: قطعا هنرمندان یزدی با ایده‌های ناب خود آثاری فاخر و ارزشمند را در این کنگره به نمایش خواهند گذاشت.


ارسال نظرات
آخرین اخبار