مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تاکید کرد

لزوم حمایت دستگاه های اجرایی برای احداث مسکن محرومان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: باید با انجام برنامه ریزی های مناسب در جهت توسعه روستاها، فضای زندگی شایسته ای برای ساکنین روستاها فراهم کرد تا از این طریق روستاییان نیز فرصت زندگی و رشد و توسعه را داشته باشند که در این راستا گسترش تعامل با دستگاه های اجرایی استان امری ضروری است.
کد خبر: ۹۲۴۷۹۱۲
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ رضا خواجه ای در دیدار با رئیس کل دادگستری استان به عملکرد بنیاد مسکن استان در خصوص ساخت مسکن برای محرومین، مقاوم سازی خانه های روستایی، اجرای طرح های هادی و بازنگری آن و دیگر فعالیت های بنیاد مسکن همچون صدور سند مالکیت با همکاری اداره کل ثبت اسناد استان برای واحدهای مسکونی روستایی اشاره کرد.

 

وی اظهار کرد: طرح هادی روستایی به عنوان محلی ترین طرح های توسعه و عمران روستایی از جمله طرح های عمرانی است که جزء مهمترین ابزار کنترل و مدیریت تحولات کالبدی در سکونتگاه های روستایی نیز به شمار می آید که خوشبختانه تاکنون در این زمینه قدم های مهمی از سوی این نهاد برداشته شده است.

 

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ادامه داد: باید با انجام برنامه ریزی های مناسب در جهت توسعه روستاها، فضای زندگی شایسته ای برای ساکنین روستاها فراهم کرد تا از این طریق روستاییان نیز فرصت زندگی و رشد و توسعه را داشته باشند که در این راستا گسترش تعامل با دستگاه های اجرایی استان امری ضروری است.

 

وی خواستار تعامل بیشتر بنیاد مسکن با دستگاه های اجرایی و همچنین دادگستری زنجان شد و گفت: بنیاد مسکن بر اساس وظیفه ذاتی و توانایی های خود برای بازسازی، نوسازی و تامین مسکن محرومان اقدامات خوبی داشته  که امیدواریم در آینده با شناساندن این فعالیت ها و عملکرد برجسته این نهاد انقلابی در استان برای مردم شاهد توفیقات بیشتری برای این‌نهاد خدمتگزار باشیم.

 

خواجه ای خواستار همراهی و مشارکت مسئولین استانی برای تامین زمین مناسب و تعریف طرح های جدید مسکن برای افراد بی بضاعت شد و افزود: در این زمینه لازم است که بحث حمایت از بنیاد مسکن جدی تر گرفته شود.

 

در ادامه حجت الاسلام صادقی نیارکی در این دیدار بر لزوم تعامل با همه دستگاه ها در چهارچوب قانون برای محرومیت زدایی و توسعه روستایی تاکید کرد.

 

وی با بیان اینکه، بنیاد مسکن همیشه و در همه حال به عنوان یک نهاد جهادی و یادگار امام راحل با حضور در مناطق کمتر توسعه یافته در کنار مردم بوده است، ادامه داد: بنیاد مسکن با درآمد زایی، استفاده از ظرفیت خیرین و ائمه جماعات و دهیاری های و همچنین تعامل ویژه با دستگاه های اجرایی به ویژه راه و شهرسازی می توان در راستای تامین زمین و مسکن مناسب برای محرومین قدم های جدیدی برداشت.

ارسال نظرات