به گزارش خبرنگار بسیج عشایری با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرهنگ پاسدار احمد سعیدی به عنوان رئیس سازمان بسیج عشایری کشور منصوب شد.
کد خبر: ۹۲۴۷۹۱۵
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرنگار بسیج عشایری با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرهنگ پاسدار احمد سعیدی به عنوان رئیس سازمان بسیج عشایری کشور منصوب شد

سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور حکمی سرهنگ پاسدار احمد سعیدی را بعنوان رئیس سازمان بسیج عشایری کشور منصوب کرد

سرهنگ پاسدار احمد سعیدی در سوابق خود مسئولیتهای چون
مدیر آموزش فرماندهی آموزش نیروی مقاومت بسیج، مسئول فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج عشایری کشور، جانشین سازمان بسیج عشایری کشور به مدت ۶ سال را بر عهده داشتند.

در این جلسه تودیع و معارفه، سردار سلامی از زحمات سردار سیف مسئول سابق سازمان بسیج عشایری کشور تقدیر و تشکر نمود.

در پی این انتصاب جمعی از سران و بزرگان جامعه عشایر طی پیامی ضمن تشکر از سردار سیف، به سرهنگ پاسدار سعیدی تبریک گفته و جهت اجرای هرچه بهتر برنامه های نظام و بسیج در جامعه عشایری اعلام آمادگی نمودند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمان الرحیم

جامعه عشایر، همواره مدافع انقلاب و کشور بوده و در تمامی مقاطع یار و یاور مردم بوده است، ما نمایندگان جامعه عشایر کشور، ضمن تشکر از زحمات سردار سیف در زمان مسئولیتشان، انتصاب شایسته سرهنگ پاسدار احمد سعیدی به عنوان مسئول سازمان بسیج عشایری کشور، که نشان از شایستگی ایشان و تصمیم مدبرانه فرمانده محترم کل سپاه و رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین می باشد را تبریک عرض می کنیم.

و ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امامین انقلاب، آمادگی خود را در راستای تحقق این آرمانها و به ویژه تحقق شعار سال" جهش تولید" ، با برقراری تعامل و استفاده از ظرفیت های عظیم جامعه عشایری اعلام می کنیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ارسال نظرات