خبرهای داغ:
آیت الله سعیدی گفت:مدافعان سلامت و خیرین در این ایام خوش درخشیدند و با ایثار از جان خود گذشتند و برخی نیز در این راه به مقام شهادت نایل آمدند.
کد خبر: ۹۲۴۷۹۴۰
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶


به گزارش خبرگزاری بسیج ازقم، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه (س) در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان که در سالن محراب حرم کریمه اهل بیت (ع) برگزار شد، گفت: شهدای ما از ویژگی‌های ارزشمندی برخوردار هستند.

آیت الله سعیدی با اشاره به اهمیت و جایگاه شهدا افزود: شهدا با خون خود جهاد و ایثار جانشان و بر جای گذاشتن وصیت دلسوزانه جامعه را به سمت و سوی سعادت هدایت کردند.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) بیان کرد: خرداد مملو از خاطرات انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است که شکل گیری قیام ۱۵ خرداد و عملیات آزاد سازی خرمشهر روز سوم خرداد است.

امام جمعه قم با اشاره به سالگرد آیت الله سید محمد رضا سعیدی نخستین مجاهد شهید نهضت امام راحل گفت: وصیت نامه کوتاه شهید آیت الله سعیدی وصیت نامه‌ای سیاسی، عاطفی، اخلاقی است و در نشر معارف اهل بیت (ع) قدمی جدی برداشته است.

نماینده، ولی فقیه در قم با تقدیر از فعالیت مدافعان سلامت و خیرین در ایام شیوع ویروس کرونا در استان قم عنوان کرد: مدافعان سلامت و خیرین در این ایام خوش درخشیدند و با ایثار از جان خود گذشتند و برخی نیز در این راه به مقام شهادت نایل آمدند.

فرزند شهید آیت الله سعیدی یادآورشد: این شهید مجاهد در وصیت نامه اش تاکید می‌کند هرکس می‌خواهد زحمت فاتحه برای من داشته باشد بجای آن یک مساله شرعی را یاد بگیرد و به آن عمل کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها