سعد زعفری هشجین
استاندار اردبیل گفت:

زیرساخت لازم برای ایجاد فاز سوم شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل فراهم می‌شود

زیرساخت‌های لازم برای ایجاد فاز سوم شهرک صنعتی اردبیل شماره ۲ اردبیل با تامین اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی فراهم می‌شود.
کد خبر: ۹۲۴۸۱۲۷
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵

زیرساخت لازم برای ایجاد فاز سوم شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل فراهم می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،  اکبر بهنامجو در جلسه بررسی مشکلات شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اظهارداشت: بحث تعمیر و ترمیم و توسعه زیرساخت و آسفالت شهرک صنعتی شماره۲ اردبیل نیز بیش از ۴۶ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد.

وی افزود: در صورت توافق با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه‌ای به مبلغ ۱۰۰میلیارد تومان به صورت تهاتر برای ایجاد زیرساخت این شهرک امضا می‌شود که این اقدام در این برهه زمان به نفع شرکت شهرک‌های صنعتی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خواهد بود.

استاندار اردبیل از تامین اعتبار برای احداث تصفیه‌خانه شرکت آرتامد و انتقال فاضلاب این شرکت خبر داد و گفت: در صورت حل مشکل این واحد برای ۲ سال دیگر مشکل فاضلاب در شهرک صنعتی وجود نخواهد داشت و استانداری اردبیل این موضوع را پیگیری می‌کند.

وی با تاکید بر این اینکه دغدغه‌ها و ضوابط سازمان محیط زیست باید جدی گرفته شود، افزود: سلامت جسمانی و امنیت شغلی یکی از مهم‌ترین پارامترهایی است که محیط زیست برای هر ۲ این موضوع در شهرک‌های صنعتی نظارت دارد و سخت‌گیری و نظارت آن می‌تواند برای ادامه کار و روند توسعه موثر باشد.

بهنامجو با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی در ایجاد زیرساخت و نحوه مدیریت شهرک‌ها باید در تامین اعتبار تمهیدات لازم را داشته باشد، گفت: شهرک صنعتی شماره ۲ بزرگترین شهرک و آبروی استان است و درآمد حاصل از فروش زمین می‌تواند در توسعه زیرساخت‌ها هزینه شود.

به گفته وی ، ۲۳ میلیارد تومان از سوی این شرکت جهت ترمیم معابر و توسعه زیرساخت این شهرک هزینه می‌شود.

وی همچنین در رابطه با جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در این شهرک تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار