خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان ملایر:

درب اتاق همه مدیران باید به روی ارباب رجوع باز باشد

فرماندار ویژه شهرستان ملایر با تأکید بر فرهنگ خدمت بی‌منت به مردم گفت: همه‌ مدیران موظف هستند با روی باز و با هدف کارگشایی از مشکلات مردم، بی‌مزد و منت به مردم خدمت کرده و درب اتاقشان به روی ارباب رجوع باز باشد.
کد خبر: ۹۲۴۸۲۶۶
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۷

درب اتاق همه مدیران باید به روی ارباب رجوع باز باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، قدرت اله ولدی در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی سال ۹۹ شهرستان ملایر بیان کرد: در مقوله‌ فرهنگ پنج مورد به صورت اساسی باید مورد توجه قرار گرفته و‌ به عنوان مصوبه به همه‌ دستگاه‌ها ابلاغ شود.

وی با تأکید بر فرهنگ خدمت بی‌منت به مردم افزود: همه‌ مدیران موظف هستند با روی باز و با هدف کارگشایی از مشکلات مردم، بی‌مزد و منت به مردم خدمت کرده و درب اتاقشان به روی ارباب رجوع باز باشد.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر عنوان کرد: مورد دیگر حضور مدیران شهرستان با خانواده در محل کار است که با توجه به دستور استاندار استان همدان، مبنی بر استقرار مدیران ادارات به همراه خانواده در شهر محل خدمت، مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهرداران، تا پایان تیرماه موظف هستند با خانواده در شهر محل خدمت، مستقر شوند.

وی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: بنا به مصوبه‌ سال گذشته و دستور استاندار بسیجی و انقلابی استان همدان، مدیران شهرستان موظف هستند پیگیر مسائل و مشکلات پنج خانواده‌ معزز شهید و ایثارگر باشند.

ولدی یادآور شد: با توجه به وضعیت معیشت مردم و اقتصاد جامعه، دغدغه اصلی ما ایجاد اشتغال، رشد و بهبود معیشت مردم است و باید مدیران دستگاه‌های دولتی و اجرایی، تا آخرین روز مسئولیت، پایبند کار و تلاش، در راستای رفع نیاز مردم و ایجاد اشتغال به خصوص در بخش‌های خصوصی باشند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه از فرصت خدمت در این دولت، تقریبا 1.5 سال باقی مانده است، باید تا آخرین روز حضور در این دولت، با تلاش و جدیت، و گوش دادن به فرامین رهبری معزز، به مردم خدمت کنیم، و فرقی نمی‌کند که بعد از این دولت به کجا منتقل می‌شویم، زیرا وظیفه‌ای که به دوش ما و شما گذاشته شده، فقط خدمت به مردم است.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر ابراز داشت: با همراهی اعضای شورای تأمین مصوب کردیم در سال پیش رو، فرهنگ صلح و سازش، سرلوحه‌ مسئولین ذیربط در رفع اختلافات قومی و قبیله‌ای باشد و در این راه نقش ائمه‌ جمعه‌، پر رنگ‌تر از دیگران است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار