فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش:

دشمنان از توان و صلابت نیروهای مسلح هراس دارند

فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش، با اشاره به قدرت، صلابت و اقتدار نیرو‌های مسلح در ایران افزود: دشمنان قسم خورده کشورمان که هر لحظه به فکر توطئه و تجاوز هستند از توان نظامی ایران هراس دارند و همین امر موجب شده تاکنون دست از پا خطا نکنند.
کد خبر: ۹۲۴۸۳۸۷
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  امیر سرتیپ سلیمانیان در آئین تجلیل از منتخبین جشنواره مالک اشتر افزود: انعکاس واقعیت‌ها و ارائه صادقانه و متعهدانه عملکرد‌ها در گزارش‌های اشراف به عنوان یک اصل مهم می‌تواند سلسله مراتب فرماندهی را در اشراف بهتر و دقیق‌تر نسبت به زیرمجموعه خود یاری رساند.

وی با بیان اهمیت خاص و نتایج اثربخش جشنواره مالک اشتر که با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در مجموعه نیرو‌های مسلح شکل گرفته است، گفت: این جشنواره توانسته است زمینه‌های ایجاد رقابت مثبت بین نیرو‌های مسلح، هم افزایی بیشتر و حرکت‌های رو به جلو در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران را تقویت کند.

امیر سرتیپ  اضافه کرد: این تیپ، در پنج دوره متوالی، رتبه اول داشبورد مدیریتی را در بین ۹۱ یگان نیروی زمینی ارتش، کسب کرده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این با تلاش فرماندهان دلاور، این تیپ موفق به کسب مقام نخست در حوزه‌های اشراف فرماندهی، آموزش و تربیت بدنی در بین یگان‌های منطقه قرار گاه شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران شده است.

ارسال نظرات