خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر:

شکست دشمن در جنگ نرم با دانش و بصیرت محقق می شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: بسیجیان با دانش و بصیرت می توانند دشمنان را در جنگ نرم شکست می دهند.
کد خبر: ۹۲۴۸۴۳۴
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) در جمع سرمربیان صالحین و فرماندهان حوزه ها و رابطین دفاترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد گفت: بسیجیان مؤمن و غیرتمند، همواره با بصیرت و هوشمندی در عرصه‌های حساس و سرنوشت‌ساز کشور از دفاع مقدس، سازندگی و خدمت‌رسانی به محرومان گرفته تا دفاع از حریم اسلام و انقلاب، حضوری حماسی و پرشکوه داشته و دارند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر تصریح کرد: حلقه های صالحین بسیج مظهر دفاع عالمانه و با بصیرت از دین خدا هستند.

این مقام مسئول گفت: حضور بسیجیان در این حلقه ها موجب بالا رفتن بصیرت دینی، مذهبی، سیاسی و آگاهی به مسائل اخلاقی و ...، در قشر جوان و نوجوان می شود .

وی به اهمیت حلقات صالحین در پیشرفت های بسیج اشاره کرد و ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با داشتن دانشمندان جوان بسیجی توانست در مباحث علمی به فن آوری صلح آمیز هسته ای دست یافته و نیز در سایر عرصه های علمی، نظامی ودفاعی، گام های مهم و بسیار بلندی را بردارد، که به عنوان کشوری مقتدر هم الگوی سایر کشورها باشد و هم در برابر زیاده خواهی دشمنان ایستادگی کند.

وی رویکرد دشمنان در راستای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی را علاوه بر تحریم های ظالمانه و فشار اقتصادی بر ملت بزرگ ایران، جنگ نرم با ابزار مختلف تبلیغاتی و رسانه ای دانست و گفت: در این جبهه نیز بسیجیان با دانش و بصیرت می توانند دشمنان را در جنگ نرم شکست می دهند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار