خبرهای داغ:
مهدی مطهری _ناحیه بسیج دانشجویی
پویش میدانی دیده بان دانشجویی

بررسی چالش ها و موانع جهش و رونق تولید در صنعت ذوب آهن استان اصفهان

معاونت مطالبه گری و گفتمان سازی بسیج ناحیه دانشجویی استان اصفهان با حضور اصحاب رسانه و جمعی از تشکل‌های دانشجویی اصفهان اقدام به برگزاری وبیناری با موضوع بررسی چالش‌ها و موانع جهش تولید در صنعت ذوب آهن استان اصفهان نمود. در این همایش مدیر عامل شرکت ذوب آهن اصفهان آقای مهندس منصور یزدی خواه و همچنین نماینده‌هایی از مجلس و گروه‌های اقتصادی حضور داشتند.
کد خبر: ۹۲۴۸۵۴۰
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان  همایشی با حضور اصحاب رسانه و تشکل های دانشجویی با موضوع بررسی چالش ها و موانع تولید در صنعت ذوب آهن استان اصفهان برگزار شد.

معاونت مطالبه گری و گفتمان سازی در راستای رسالت گفتمان سازی خود اقدام به برگزاری سلسله نشست هایی با موضوع مطالبه گری و گفتمان سازی تحت عنوان نسل سرنوشت نموده است که این وبینار هم یکی از این موارد ذکرشده می باشد.

در این همایش آقای یزدی خواه ضمن تشکر از حضور اصحاب رسانه و تشکل های دانشجویی به ایراد موانع موجود در صنعت ذوب آهن اصفهان پرداخت.

همچنین آقای فولادگر نماینده سابق مجلس شورای اسلامی از دیگر سخنرانان این مراسم بودند که به ذکر موانع ریشه ای موجود در صنعت ذوب استان و کشور اشاره کردند.

دکتر محمد رضا حیدری هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان نیز از دیگر سخنرانان این همایش بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار