تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان جیرفت

آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان جیرفت با حضور مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه و مسئول امور روحانیون در سپاه ثارالله در مکان سالن همایش ناحیه برگزار شد
کد خبر: ۹۲۴۸۵۸۷
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان: آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان جیرفت با حضور مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه و مسئول امور روحانیون در سپاه ثارالله ، فرمانده سپاه ناحیه جیرفت (سرهنگ پاسدار ناصر بهروز ) و ناحیه عنبرآباد (سرهنگ پاسدار حسن سنجری) و همچنین جمعی از پاسداران، مسئولین و بسیجیان این شهرستان در مکان سالن همایش ناحیه برگزار گردید.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی عربپور مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله به مسئله جهاد اشاره اشاره کردند و فرمودند : جهاد فی سبیل الله ابعاد مختلف و متفاوتی دارد و انقلاب اسلامی شکوهمند ایران اسلامی به رهبری امام (ره) این ابعاد را در همه عرصه ها احیا کرد.
وی عنوان کرد: در دوران طاغوت اکثر حاکمانشان از جهاد هیچ بویی نبرده بودند. قطعه ای از سرزمین بزرگ اسلام به نام فلسطین گرفتند. و با طلیعه انقلاب اسلامی باب جهاد در مقابل زورگویان شکل گرفت و احیا شد. در کنار باب جهاد، باب شهادت در مقابل جبهه استکبار اتفاق افتاد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله تصریح کرد: در بحث جهاد، گام اول را باید خود انسان بردارد چون هرکسی این تکلیف را تشخیص ندهد و در باب جهاد وارد نشود، جهاد معنا پیدا نمی کند و درس ایثار و مقاومت نیز از درس های جهاد می باشد.
در پایان این مراسم حجت الاسلام عربپور ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام غلامرضا عبدالحسین زاده طی این مدت در سمت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این شهرستان ، حجت الاسلام مصطفی عرب را به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان جیرفت معرفی کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار