مددجویان بیماری صعب العلاج کنگانی نیازمند کمک خیرین اند

احمدرضا بحرینی مدیر کمیته امداد خمینی (ره) شهرستان کنگان گفت: در حال حاضر قریب به ۱۰۰ مددجو کمیته شهرستان کنگان از بیماری های صعب العلاج رنج میبرند که نیازمند کمک خیرین برای درمان اند.
کد خبر: ۹۲۴۸۷۱۴
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱
مددجویان بیماری صعب العلاج کنگانی نیازمند کمک خیرین اندبه گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، احمدرضا بحرینی در نشست با خبرنگاران گفت: در حال حاضر قریب به ۱۰۰ مددجو کمیته امداد امام خمینی (ره) کنگان از بیماری‌های صعب العلاج رنج میبرند که نیازمند کمک خیرین برای درمان اند.

وی بیان کرد: بیش از ۴۰۰ نفر از ایتام و محسنین تحت پوشش این نهاد اند که برخی از آن‌ها فاقد حامی اند که امید می‌رود خیرین با مشارکت در طرح اکرام ایتام گره گشایی مشکلات این عزیزان باشند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: در حال حاضر قریب ۲۳۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۶ هزار و یکصد نفر از خدمات کمیته امداد در حوزه‌های مختلف برخوردار اند.

بحرینی به طرح رزمایش مواسات اشاره و عنوان کرد: امسال در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه در شهرستان کنگان از بسته‌های معیشتی بهره‌مند شدند.

وی افزود:در طرح همسفره ویژه ماه مبارک رمضان ۱۰ هزار پرس غذای گرم از جمله سفره آسمانی ولایت با رعایت پروتکا‌های بهداشتی طبخ و بین ممد جویان توزیع شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان در ادامه با تبیین خدمات این نهاد در حوزه مسکن، اشتغالزایی، تسهیلات بانکی، وام‌های کار گشایی، جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری اظهار داشت: توانمند سازی مددجویان اولویت و سیاست راهبردی کیمته امداد امام خمینی (ره) است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار