بسیج مهندسین صنعتی استان زنجان برگزار کرد

مراسم میثاق مهندسین و صنعتگران بسیجی با آرمان های امام (ره)، رهبری (مدظلعه) و شهدا

در بخشی ازین میثاق نامه آمده است: به خانواده شهدای عزیز اطمینان می‌دهم تا همواره و بدون خستگی در جهت تولید و شکوفایی صنعت این سرزمین و آبادانی هرچه بیشتر کشور عزیزمان از هیچ کوششی دریغ نورزم.
کد خبر: ۹۲۴۸۷۶۶
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، به همت بسیج مهندسین صنعتی استان زنجان مراسم میثاق مهندسین و صنعتگران بسیجی با آرمان های امام (ره)، رهبری (مدظلعه) و شهدا برگزار شد. متن این میثاق نامه به شرح ذیل است:

میثاق نامه

بسم رب الشهدا و الصدیقین

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ  فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳

با گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، که با هدایت‌های داهیانه معمار کبیر انقلاب اسلامی (رضوان الله تعالی علیه) و با پشتوانه مردمی به پیروزی رسیده است، اکنون و در گام دوم انقلاب، به رغم توطئه‌ها، فتنه آفرینی‌ها و به ویژه اقدامات متعدد خرابکارانه توسط رژیم جنایتکار و تروریستی ایالت متحده آمریکا از جمله طراحی و اجرای جنگ‌های نیابتی و تروریسم تکفیری و هدف قراردادن فرماندهان و رزمندگان غیور جبهه مقاومت، انقلاب اسلامی و جریان سرافراز مقاومت با رهبری شجاعانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) پرفروغتر از هر زمان، به سوی آرمان‌های بلند و مقدس خود به پیش می‌رود.

در شرایطی که دشمن خبیث امت اسلام با شکستهای پی در پی و زنجیره ای در منطقه راهبردی غرب آسیا، نا امید و مستأصل در باتلاق خودساخته فرو رفته است، در اقدامی جنایتکارانه و بزدلانه و با حمله هوایی ناجوانمردانه، سردار مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان او را به شهادت رساند.

این سردار محبوب و مجاهد نستوه و تربیت یافته مکتب قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام که به تعبیر رهبری معظم، فرمانده شجاع و با تدبیر و ذوب شده در انقلاب بود و عمر با برکت خود را در مسیر اعتلای اسلام عزیز و پاسداری از حریم پاک این سرزمین سپری کرد، مصداق بارز «إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ» » می‌باشد که نقش آفرینی‌های مؤثر، غرورانگیز و الهام بخش او در حافظه تاریخ ثبت گردید.

اینجانب ……………………فرزند……………… به عنوان یک مهندس بسیجی و خونخواه سردار بزرگ جهان اسلام و ایران حاج قاسم سلیمانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن فرمانده بزرگ و شخصیت کم نظیر عرصه مبارزه با استکبار، با روح بلند آن شهید والا مقام و دیگر شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حریم قرآن و اهل بیت علیهم السلام عهد و پیمان می‌بندم که با حمایت همه جانبه از تدابیر حکیمانه رهبر عزیزمان، آمادگی کامل خود را برای تلاش همه جانبه در تامین اوامر آن رهبر بزرگ در شکوفایی اقتصادی و صنعتی ایران  عزیز ، و در راستای  مبارزه با انحصار صنعتی و اقتصادی استکبار جهانی به رهبری صهیونیسم جهانی و جانفشانی در هر عرصه‌ای که لازم باشد اعلام می‌کنم و در این مسیر نورانی و امیدبخش و تا شکست و اضمحلال کامل اقتصاد صهیونیستی که تکیه بر فساد و استحاله فراگیر دارد از پای ننشینم.

به عنوان  شاگرد مکتب سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سرباز  عرصه جهاد اقتصادی  حمایت همه جانبه خود را از نیروهای مسلح سرفراز و جان برکف کشور بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که حافظ امنیت کشور و اقتدار و عزت ملت هستندو همچنین نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهی معزز آن نیرو سردار بزرگ اسلام سردار حاجی زاده عزیز اعلام می کنم.

به خانواده شهدای عزیز اطمینان می‌دهم تا همواره و بدون خستگی  در جهت تولید و شکوفایی صنعت این سرزمین و آبادانی هرچه بیشتر کشور عزیزمان، ایران اسلامی  و در نهایت قوی تر شدن ایران بزرگ که از آرزوهای شهید بزرگوار سردار سلیمانی بوده است، از هیچ کوششی دریغ نورزم. ان شاءالله

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات